Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer du att köa till apple store?

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-11 18:39

Haha fan vad tråkiga ni är, det märks att ni är riktiga Svenssons. Klart det är kul att vara med på ett sådant evenemang och nu äntligen så kommer detta ske i Sverige. Men om alla är lika tråkiga som ni verkar vara så kommer det ju självklart att suga.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-11 18:49
Ursprungligen av Samori:

Haha fan vad tråkiga ni är, det märks att ni är riktiga Svenssons. Klart det är kul att vara med på ett sådant evenemang och nu äntligen så kommer detta ske i Sverige. Men om alla är lika tråkiga som ni verkar vara så kommer det ju självklart att suga.

Beror väl på vad man har tycker är kul, jag träffar hellre en kompis på ett fik eller gör något annat än att gå på en invigning av en butik. Men du lär inte bli ensam i kön, det kommer nog vara fullt med köande som kan göra femman med personalen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-11 18:59
Ursprungligen av stile:

Beror väl på vad man har tycker är kul, jag träffar hellre en kompis på ett fik eller gör något annat än att gå på en invigning av en butik. Men du lär inte bli ensam i kön, det kommer nog vara fullt med köande som kan göra femman med personalen.

Precis det är ju det som är meningen. Man köar ju inte för att köpa saker, utan för att vara social med likasinnade.

Ursprungligen av Samori:

Precis det är ju det som är meningen. Man köar ju inte för att köpa saker, utan för att vara social med likasinnade.

Och för tischan och äran så klart.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-11 18:43

Jag skulle inte vilja göra femman med en massa folk och se personal som vevar med armen, det påminner om amerikanska tv-shower där publiken verkar ha fått för mycket redbull. Men det kanske blir lite mer sansad invigning i Täby.

Jag köade när iPhone kom till Sverige 2008, då stod jag utanför en Teliabutik på söder, det var ok men jag har svårt att se att jag kommer köa någon mer gång.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-09-12 10:19

Om jag blir sponsrad kan jag väl tänka mig att ställa upp och vara kö statist annars är köandet inget för mig, jag är för gammal.

Svenska folket älskar ju att köa påstås det, hmmmm en sanning med modifikation.

Tråden handlar om ifall man kommer köa till Apples nya butik i Täby eller inte, håll er gärna till det.

Tack!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-12 16:04
Ursprungligen av keptang:

Tråden handlar om ifall man kommer köa till Apples nya butik i Täby eller inte, håll er gärna till det.

Tack!

Åja, den handlar väl om Apple Store i sverige generellt och inte bara Täby. Finns ingen anledning att duplicera denna tråden när det är dags för Malmö-butiken att öppna.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-12 22:19

Köa offentligt, exponera sin fåfänga och riskera att hamna på bild på idg.se & aftonbladet? Kommer aldrig på fråga, min fåfänga får jag utlopp för på intlo.com

Bevaka tråden