Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur säkerhetskopiera om jag inte hittar MobileSync-mapp?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lite smått panik nu, då jag först skulle återskapa min egen iPhone och valde återställa och tog iOS 6 GM Seeden. Allt flöt på fint och telefonen vart uppdaterad och inte återskapad...

Gjorde samma sak med sambons, pluggande in den och vet att den brukar säkerhetskopiera, men nu hittar jag inte MobileSync-mappen alls. Den finns liksom inte på den plats där den ska vara...

Så hur hittar jag säkerhetskopiorna om jag inte hittar MobileSync-mappen.

Edit. Enligt de guider som finns på nätet så ska backupkopiorna ligga ~/Library/Application Support/MobileSync men där hittar jag ingen mapp alls som heter MobileSync.

Senast redigerat 2012-09-18 17:40

Uppdaterat posten med mera info...

Ursprungligen av g0tr00t:

...så ska backupkopiorna ligga ~/Library/Application Support/MobileSync men där hittar jag ingen mapp alls som heter MobileSync.

Tittar du i rätt Library?

Det finns Library både på användarnivå och på "rot"-nivå.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Tittar du i rätt Library?

Det finns Library både på användarnivå och på "rot"-nivå.

Hittade nu, men tror nog loppet är helt kört att återfå bilderna som försvann på sambons telefon. En hård läxa att lära sig då många bilder försvann från vår renovering.

Det som stör mig lite är att hon inte har nå bilder i bildströmmen som trots allt var på. =/

5 inlägg raderade. Åsikter kring att använda sig av GM kan tas i en annan tråd. Här hjälper vi TS att lösa problemet.

Tack!

/ Mod

1
Bevaka tråden