Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vinnare i julkalendern?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var ser man detta? Jag såg ett inlägg på fb där någon frågat just detta o där där svaret från er var att detta publiceras i resp.. Lucka o på forumet men jag har varit inne på luckan från den 12e o där finns ingen sån info. Det enda som står är detta...

Citat:

Tävlingen avslutad, vinnare meddelas här inom kort.

Så då undrar jag: vad är "kort"?

Julkalender?

Ursprungligen av Goflorp:

Julkalender?

Den är på fejjan

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-12-15 11:18
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Var ser man detta? Jag såg ett inlägg på fb där någon frågat just detta o där där svaret från er var att detta publiceras i resp.. Lucka o på forumet men jag har varit inne på luckan från den 12e o där finns ingen sån info. Det enda som står är detta...

Så då undrar jag: vad är "kort"?

Till och med lucka 8 finns vinnare utskrivna.

Ursprungligen av joakimo:

Till och med lucka 8 finns vinnare utskrivna.

Finns det här på forumet också eller är det bara på fb?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-12-15 12:04
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Finns det här på forumet också eller är det bara på fb?

Vet inte om det syns någonstans på forumet men på Facebook syndes det bakom respektive lucka.

Vinnarna kommer här i sinom tid och också i respektive lucka på Facebook, där vi har redovisat fram till lucka 17 om jag inte missminner mig.

Och på förekommen anledning: vi kommer inte att redovisa vinnarnas efternamn, adress eller andra uppgifter utan förnamn, ort och motivering kommer att visas.

Ursprungligen av Joacim Melin:

Vinnarna kommer här i sinom tid och också i respektive lucka på Facebook, där vi har redovisat fram till lucka 17 om jag inte missminner mig.

Och på förekommen anledning: vi kommer inte att redovisa vinnarnas efternamn, adress eller andra uppgifter utan förnamn, ort och motivering kommer att visas.

Har sett det. Vann inget tyvärr

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-01-13 00:59

Tack för rolig grej! Priser för ~35000kr!
Är mycket bättre med 24 fina priser än 1000 skräpprylar, trots att jag inte vann något!
Enda negativa var den ibland långa väntetiden av presentation av vinnare.

Ursprungligen av reboot81:

Tack för rolig grej! Priser för ~35000kr!
Är mycket bättre med 24 fina priser än 1000 skräpprylar, trots att jag inte vann något!
Enda negativa var den ibland långa väntetiden av presentation av vinnare.

Tack själv! Vi underskattade hur mycket tid hanteringen av kalendern skulle ta, plus att det blev extremt stressigt framåt jul med att få ihop material till mellandagarna då vi var lediga. Vi få fila på upplägget till kommande jul.

1
Bevaka tråden