Hej alla.
Jag har inte varit medlem på denna sida så pass länge men erfarenheten på denna korta tid är högsta möjliga alla är så otroligt trevliga vänliga och framförallt kunniga.
Det är väll något som inte jag är, jag försöker att lära mig och känner att kunskapen som ni delar med er och som man lär sig av att läsa på dessa forum är slående.
Men jag har en lång bit kvar att vandra innan jag känner att jag kan bemästra och känner mig "duktig" med Apples produkter.
En sak är säker iaf och det är att jag älskar dom.
Jag har en fråga nu som kan tyckas simpel för många men jag klarar inte av att lösa problemet, det är så att jag via min MBP sparade ett textdokument för första gången via Icloud, vet hur grund tanken och idèn med själva Icloud skall fungera, men jag får det inte riktigt att fungera som jag vill.
Tanken var att jag skulle testa nu då jag sparade detta textdokument på Icloud att öppna det via min Iphone5, men jag förstår mig inte på hur jag skall gå tillväga som på Iphonen, hur jag hittar dokumentet som jag skrev i "Textredigerare" som ingår i MBP som finns under fliken "produaktivt" som man finner då man klickar på "Launch pad"
Snälla hjälp mig, om man nu ens kan göra så här, vilket jag har förstått att man ska kunna men jag får det inte att fungera.
Tack på förhand, tacksam för svar.
Mvh