Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple rekryterar sömnexpert från Philips

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sömnexperten Roy J.E.M Raymann börjar arbeta hos Apple och lämnar en tidigare anställning hos Philips bakom sig. Tillsammans med flera andra nyanställda kunniga inom hälsa och träning tros han arbeta med den omtalade Iwatch.

Läs hela artikeln här

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-05 19:06

Slår vad om att det blir nått liknande appen Sleep Cycle

Ursprungligen av Redaktionen:

Sömnexperten Roy J.E.M Raymann börjar arbeta hos Apple och lämnar en tidigare anställning hos Philips bakom sig. Tillsammans med flera andra nyanställda kunniga inom hälsa och träning tros han arbeta med den omtalade Iwatch.

Läs hela artikeln här

Lägg ner armbandsur ryktet.
Det blir ingen klocka.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-06 19:31
Ursprungligen av Tjosansa:

Lägg ner armbandsur ryktet.
Det blir ingen klocka.

Beredd att satsa pengar på det? Jag är.

Ursprungligen av lappen71:

Beredd att satsa pengar på det? Jag är.

Men din tolkning av ett armbandsur kan ju vara vad som helst.. Tex medicinsk utrustning bara för att nämna en.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-02-06 21:16
Ursprungligen av Tjosansa:

Men din tolkning av ett armbandsur kan ju vara vad som helst.. Tex medicinsk utrustning bara för att nämna en.

Vilken tolkning har jag gjort?
Du säger att det inte blir någon klocka och jag frågade ifall du ville satsa pengar på det.

Ursprungligen av Tjosansa:

Lägg ner armbandsur ryktet.
Det blir ingen klocka.

Jag är inte heller säker på en ”klocka”. Men en handledsburen enhet tror jag absolut på, frågan är dock om den får en riktig skärm eller inte

Ett alternativ är ju också att Apple släpper nått likt "iOS in the Car" som sedan klocktillverkare etc kan välja att lägga in i sina produkter.
iOS in the watch!

1
Bevaka tråden