Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail Drop ett skämt?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är natt. Man sitter på sin kammare. Surfar - och skickar mail med stora bilagor. Ska Mail Drop då verkligen se ut så här? Det ser ut som ett skämt.. Gör det det hos er andra också? Det här liknar ju mer ett spam än något annat!

Länken är mailets enda innehåll.

Du får väl lägga till text i mejlet. Jag antar att du bara skrev ämnet och bifogade filen.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-11-04 08:45
Citat:

Now there’s almost nothing that’s too big to mail. When you’re signed in to iCloud, Mail Drop lets you send large files like videos, presentations, even a folder of images without having to worry about your service provider’s limitations. Just drag your attachments, up to 5GB total, into your mail message, and Mail Drop handles the rest. If your recipients use Mail in OS X Yosemite, they’ll receive the attachment just as they do today. If they use another app or webmail, they’ll receive your email with a link to download it. There’s no charge to use Mail Drop. And it works no matter which email service you use, including Gmail, Yahoo, and Microsoft Exchange.

Så är det från en dator med Yosemite till en annan med Yosemite ska det se ut som förut.

Tack för klargörandet! Jag har helt missat detta! Jag får experimentera mera.

1
Bevaka tråden