Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

4 laddningstationer för Apple Watch

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples smarta klocka kommer att behöva laddas varje natt och för den ordningsamme är redan flera ställ på väg ut i handeln. 99mac guidar bland utbudet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-03-16 20:43

Visar den tiden när den laddas eller måste man skaka den för att visa tiden om man har den som nattklocka?

Ursprungligen av PaO:

Visar den tiden när den laddas eller måste man skaka den för att visa tiden om man har den som nattklocka?

Vem tror du här på 99mac kan svara på det?
Vänta tills den officiellt är släppt och upprepa frågan.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-17 08:56

Synd att stället från Griffin inte kan ladda iPhone samtidigt, det känns som det är gjort för att kunna göra det med den höga pelaren för klockan. Annars gillar jag formen på stället från Twelvesouth, tyvärr känns det för plastigt för att kunna bli aktuellt. Helst hade jag velat ha ett i trä men de exempel som finns här som är i trä är i mina ögon fula och inte tillräckligt bra.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-17 19:51
Ursprungligen av zinned:

Synd att stället från Griffin inte kan ladda iPhone samtidigt, det känns som det är gjort för att kunna göra det med den höga pelaren för klockan.

Supermiss från Griffin.

Ursprungligen av zinned:

Annars gillar jag formen på stället från Twelvesouth, tyvärr känns det för plastigt för att kunna bli aktuellt. Helst hade jag velat ha ett i trä men de exempel som finns här som är i trä är i mina ögon fula och inte tillräckligt bra.

Hirise är tillverkat i metall (aluminium?).

Nomad Stand ytterligare en variant:
http://www.hellonomad.com/products/stand-for-...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-17 20:30
Ursprungligen av jas:

Supermiss från Griffin.

Indeed.

Ursprungligen av jas:

Nomad Stand ytterligare en variant:
http://www.hellonomad.com/products/stand-for-...

Just det ja, den har jag också sett. Verkar faktiskt sjysst, undrar dock om DN är tillräckligt tung för att lösgöra klockan med en hand....

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-17 20:52
Ursprungligen av zinned:

Just det ja, den har jag också sett. Verkar faktiskt sjysst, undrar dock om DN är tillräckligt tung för att lösgöra klockan med en hand....

DN?

"stabilization provided by a copper ballast and high friction rubber base."

Dubbehäftande tejp el kardborre i botten kanske behövs ändå...

Rabatt för den som snabbar sig enl reklammail jag fick idag: 30% discount on both for the next 24 hours. Code: WATCH30

Gäller även deras batteri-Pod.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-17 23:30
Ursprungligen av jas:

DN?

"stabilization provided by a copper ballast and high friction rubber base."

Dubbehäftande tejp el kardborre i botten kanske behövs ändå...

Rabatt för den som snabbar sig enl reklammail jag fick idag: 30% discount on both for the next 24 hours. Code: WATCH30

Gäller även deras batteri-Pod.

Damn autocorrect...missade det.

Jag ska fundera på om man inte ska beställa en nu då...

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-18 00:05
Ursprungligen av zinned:

Damn autocorrect...missade det.

Jag ska fundera på om man inte ska beställa en nu då...

Har inte tänkt köpa någon A-Watch, trivs bra med mekaniskt ur!

Däremot gillar jag Twelve South, har luren förvarad i Book Book och tycker deras HiRise är väldans snygg.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-18 09:10
Ursprungligen av jas:

Rabatt för den som snabbar sig enl reklammail jag fick idag: 30% discount on both for the next 24 hours. Code: WATCH30

Tack för tipset, jag la faktiskt en beställning på en sådan igår. Får se om den funkar ordentligt när det blir dags

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-18 12:02
Ursprungligen av zinned:

Tack för tipset, jag la faktiskt en beställning på en sådan igår. Får se om den funkar ordentligt när det blir dags

Trevligt!

Ska bli intressant se hur klockan funkar, vilken succé den gör på marknaden och hur den utvecklas på några års sikt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-03-18 12:05
Ursprungligen av jas:

Trevligt!

Ska bli intressant se hur klockan funkar, vilken succé den gör på marknaden och hur den utvecklas på några års sikt.

Aspolut. Jag är fullständigt övertygad om att den kommer sälja som smör, frågan är dock hur deras uppdateringscykler kommer att vara. Oavsett vilken klocka man köper så lär man inte vara intresserad av att byta lika ofta som med en telefon, gissar jag.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-03-18 13:03
Ursprungligen av zinned:

Aspolut. Jag är fullständigt övertygad om att den kommer sälja som smör, frågan är dock hur deras uppdateringscykler kommer att vara. Oavsett vilken klocka man köper så lär man inte vara intresserad av att byta lika ofta som med en telefon, gissar jag.

Tror det kommer ta lite tid få snurr men ser fram emot en sportmodell med GPS!

Förtydligande: En helt vattentät version.

Senast redigerat 2015-03-18 13:49
1
Bevaka tråden