Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det fler än jag som har problem med att känsligheten minskat markant?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en apple watch - sportmodellen - inköpt samma dag som den lanserades i Sverige. På senare tid har jag upplevt att skärmen blivit mycket okänsligare. Ofta händer ingenting om man trycker på en "komplikation" på skärmen, och att svepa upp eller ned fungerar inte heller. Finns det någon möjlighet att ställa in känsligheten, som jag av misstag kan ha kommit åt, eller är det ett fabrikationsfel? Och i så fall vart vänder man sig. Klockan är ju bara några månader gammal.

Ursprungligen av Crister:

Jag har en apple watch - sportmodellen - inköpt samma dag som den lanserades i Sverige. På senare tid har jag upplevt att skärmen blivit mycket okänsligare. Ofta händer ingenting om man trycker på en "komplikation" på skärmen, och att svepa upp eller ned fungerar inte heller. Finns det någon möjlighet att ställa in känsligheten, som jag av misstag kan ha kommit åt, eller är det ett fabrikationsfel? Och i så fall vart vänder man sig. Klockan är ju bara några månader gammal.

Starta om den med båda knapparna inne tills äpplet syns. Händer mig också ibland. En omstart hjälper för mig.

Ursprungligen av pmarriott:

Starta om den med båda knapparna inne tills äpplet syns. Händer mig också ibland. En omstart hjälper för mig.

Japp, stämmer bra, har gjort en omstart för just detta sen maj.

Ursprungligen av pmarriott:

Starta om den med båda knapparna inne tills äpplet syns. Händer mig också ibland. En omstart hjälper för mig.

Tack - jag prövade och det ser ut att hjälpa.

Fantastiskt vilka hyggliga människor det finns på 99Mac. Jag såg framför mig allt strul med att skicka tillbaka den till Apple för utbyte etc.

1
Bevaka tråden