Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple MacBook Pro 13 MD101

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag har alltid haft PC men är rejält trött på att dessa datorer segar med uppdatering, får virus och är allmänt seg! Så jag bestämde mig för att köpa en MacBook PRO, och än så länge är jag supernöjd förutom en sak! Jag tror att rubriken är den rätta för min dator men är inte säker! Tog den från Netonnet där jag även köpte den men då kostade den 9990 kr! Jo till själva problemet, jag upplever att det är segt när jag ska logga in på min användare, det tar ca mellan 30-60 sekunder innan jag kommer in på datorn, sen när jag ska öppna ett program så tar det ca 20-40 sekunder innan det öppnas! Ska det vara så? Det är 4GB RAM minne och 500 GB SATA Hårdisk! Kan det vara problemet att jag måste uppgradera den?
Kommer inte ihåg vilket OS X som var på datorn men nu har den OS X El Captain som jag uppdaterade i förrgår

Kan även tillägga att jag inte kör något spel på datorn, utan har den mest till skolarbeten då jag validerar inom vård och omsorg, sen kollar jag på film någon gång då och då, men jag är ändå petig på att det ska gå snabbt och inte vänta!

Är tacksam för varje svar och så kan jag tillägga att det är helt klart den bästa datorn jag någonsin haft och kommer aldrig mer byta bara på den korta tid jag har haft datorn jämför med PC som jag har haft i flera år!

Byt ut hårddisken mot en SSD och lägg in minst 8GB RAM.

vad skulle det kosta i så fall?

Ursprungligen av KennyM:

vad skulle det kosta i så fall?

Kolla prisjakt.

1
Bevaka tråden