Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drog samurajsvärd i Apple-butik

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En 30-årig man spred skräck i Apples flaggskeppsbutik i New York när han drog fram ett svärd och började skrika.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

En 30-årig man spred skräck i Apples flaggskeppsbutik i New York när han drog fram ett svärd och började skrika.

Läs hela artikeln här

Avtrubbad av för mycket våldsam dataspel?

  • Medlem
  • 2015-11-23 15:18

Jag tycker 9to5mac.com var lite småroliga när de skrev "Man arrested in Fifth Ave Apple Store trying to slash prices with real samurai sword".

http://9to5mac.com/2015/11/20/sword-man-new-y...

Ursprungligen av calinou:

Avtrubbad av för mycket våldsam dataspel?

För att vara rak: kvalificerat skitsnack. Man drar inte samurajsvärd i folksamlingar för att man spelat våldsamma spel, man gör det för att man har någon form av psykisk störning.

Jag har gjort mycket sjuka grejer i GTA San Andreas under mina dagar, skulle aldrig få för mig att skada en annan människa i verkliga livet.

  • Medlem
  • Uppland
  • 2015-11-23 19:48

Det var fruit ninja som ville ha sina royalties.

Hade nog också skrikit om någon från 99mac kom med samurajsvärd.. Förevrigt är det väldigt bra att skrika om du blir hotad, då blir ofta gärningsmannen osäker. Var med om ett rån i Sydafrika på en bakgata då två snubbar drog kniv, höjde rösten och sa bara nej nej. De tittade runt och gick därefter ??

Alla kan göra fel, även Hiro Nakamura.

1
Bevaka tråden