Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med ljud

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
sedan en vecka tillbaka har jag fått tre problem med min iphone (5s).
1. När jag pratar i telefon så hör jag inte ljudet om jag inte har på högtalar-funktionen. Det är lite besvärligt när jag sitter på tåg/buss....
2. När jag lyssnar på SR radio så fungerar bara max-ljud-inställningen. Jag kan inte sänka ljudet på telefonen... - antingen vrålar iphonen ut nyhetern i köket (besvärligt på morgonen) eller så får jag låta bli att lyssna på radio...
3. Det funkar inte att lyssna med lurar. När jag pluggar in mitt headset i iphonen så låter det ingenting i lurarna.

Jag misstänker att allt handlar om en inställning, men jag förstår inte vilken... Mitt alarm t.ex. fungerar, det låter och jag kan justera volymen.
Med vänlig hälsning, Jonas Ludvigsson

• Medlem
  • Göteborg
  • 2016-01-30 19:24
Ursprungligen av jonasludvigsson:

Hej!
sedan en vecka tillbaka har jag fått tre problem med min iphone (5s).
1. När jag pratar i telefon så hör jag inte ljudet om jag inte har på högtalar-funktionen. Det är lite besvärligt när jag sitter på tåg/buss....
2. När jag lyssnar på SR radio så fungerar bara max-ljud-inställningen. Jag kan inte sänka ljudet på telefonen... - antingen vrålar iphonen ut nyhetern i köket (besvärligt på morgonen) eller så får jag låta bli att lyssna på radio...
3. Det funkar inte att lyssna med lurar. När jag pluggar in mitt headset i iphonen så låter det ingenting i lurarna.

Jag misstänker att allt handlar om en inställning, men jag förstår inte vilken... Mitt alarm t.ex. fungerar, det låter och jag kan justera volymen.
Med vänlig hälsning, Jonas Ludvigsson