Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering till IOS 9.3.2 ikväll

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna bugg har jag " längtat" efter och haft problem med. Hoppas det fixas i och med uppdateringen .
*Åtgärdar ett problem som gjorde att vissa Bluetooth-tillbehör kunde få problem med ljudkvaliteten när de parkopplades med Iphone SE.*

Den löste problemet med ljudet (bluetooth ) till mina streamers. Nu är ljudet perfekt igen. Kan jag börja använda min SE igen. " Ursäkta Telia " ?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-05-16 22:59
Ursprungligen av adress@mac:

Den löste problemet med ljudet (bluetooth ) till mina streamers. Nu är ljudet perfekt igen. Kan jag börja använda min SE igen. " Ursäkta Telia " ?

Kan det vara samma ljudbugg som finns till andra BT-headset och iPhone 6 (åtminstone för de som kör AW samtidigt) ?

Ursprungligen av zinned:

Kan det vara samma ljudbugg som finns till andra BT-headset och iPhone 6 (åtminstone för de som kör AW samtidigt) ?

Skall ju endast beröra SE enligt specen i uppdateringen. Försökte innan att ändra inställningarna mellan AW Telefon och iPhone. Hade " Spegla iPhone - men ändrade till "Anpassat". Blev bättre ljud - men inte toppen. Tror att AW i kombination med BT-headset kan påverka ljudet i iPhone - lite beroende på inställningar. Men nu gör jag inga ytterligare förändringar efter uppdateringen. Undrar om uppdateringen för AW hade ngt med detta att göra också.....

1
Bevaka tråden