Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags att öppna en egen sektion för säkerhet på mac OS och ios?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter senaste årens allt mer stegrande fokus kring säkerhet och integritet frågor i samband med diverse upptäckter av risker som i fall efter fall gäller flera generationer operativ system tillbaka, är det inte dags att ett forum öppnas för detta? Huvudet i sanden provades och det fungerar inte.
Jag är inte ute efter jämförelser om vilken plattform .etc... Ute efter att det kommer på agendan att medvetenheten ökar om att osx, macOS,ios etc... har och kommer att fortsätta ha säkerhets problem av olika nivåer.

Hoppas det kommer en egen sektion om detta.

Ursprungligen av cubeuser_vol2:

Efter senaste årens allt mer stegrande fokus kring säkerhet och integritet frågor i samband med diverse upptäckter av risker som i fall efter fall gäller flera generationer operativ system tillbaka, är det inte dags att ett forum öppnas för detta? Huvudet i sanden provades och det fungerar inte.
Jag är inte ute efter jämförelser om vilken plattform .etc... Ute efter att det kommer på agendan att medvetenheten ökar om att osx, macOS,ios etc... har och kommer att fortsätta ha säkerhets problem av olika nivåer.

Hoppas det kommer en egen sektion om detta.

Det tycker jag också vore bra.

1
Bevaka tråden