Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac testar Oneplus 3T

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Oneplus introducerar en uppdaterad variant av företagets tredje flaggskeppsmobil, där nyheterna sitter på insidan. 99mac har tagit Oneplus 3T en runda genom testlabbet.

Läs hela artikeln här

Trevligt test @ekloev!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-01-30 14:32
Ursprungligen av keptang:

Trevligt test @ekloev!

Tack och bock @keptang, kul att det uppskattades!

Ursprungligen av keptang:

Trevligt test @ekloev!

Instämmer - trevlig test. Jag sålde min iPhone 6S på Tradera och pengarna räckte med råge till en OnePlus 3T 64 GB. Jag håller med om allt som står i testen. Kameran håller inte samma klass som iPhone 6S eller 7 men det är ingen deal breaker för mig. Mitt bästa köp på länge!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-01 10:10
Ursprungligen av matssoderstrom:

Instämmer - trevlig test. Jag sålde min iPhone 6S på Tradera och pengarna räckte med råge till en OnePlus 3T 64 GB. Jag håller med om allt som står i testen. Kameran håller inte samma klass som iPhone 6S eller 7 men det är ingen deal breaker för mig. Mitt bästa köp på länge!

Kul att du är nöjd! Ja det var en trevlig överraskning att den imponerade på så många punkter, nu hoppas jag bara att Oneplus sköter uppdateringarna bättre framöver, har kollegor och vänner som ondgjort sig över strulande uppdateringar tidigare.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-02-01 12:07

Hur ser det ut med CustomROM? Svårt att avgöra på en ganska ny mobil, men sett till tidigare Oneplusar kanske man kan dra slutsatser? Min Galaxy S4 hade jag nog redan pensionerat om det inte funnits CustomROM, då Samsung stannade på 5.01 tyvärr.

  • Medlem
  • 2017-02-01 12:23
Ursprungligen av m204:

Hur ser det ut med CustomROM? Svårt att avgöra på en ganska ny mobil, men sett till tidigare Oneplusar kanske man kan dra slutsatser? Min Galaxy S4 hade jag nog redan pensionerat om det inte funnits CustomROM, då Samsung stannade på 5.01 tyvärr.

Lineage OS finns till Oneplus 3, i alla fall, så det lär komma till 3T också.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-01 13:20
Ursprungligen av m204:

Hur ser det ut med CustomROM? Svårt att avgöra på en ganska ny mobil, men sett till tidigare Oneplusar kanske man kan dra slutsatser? Min Galaxy S4 hade jag nog redan pensionerat om det inte funnits CustomROM, då Samsung stannade på 5.01 tyvärr.

Precis som @Alix skriver finns LineageOS, men det pågår en hel del aktivitet runt Oneplus 3T hos XDAForums också så det kommer nog finnas en del ROM:ar tillgängliga framöver. Har själv aldrig kört ROM:ar på mina privata telefoner, bara på testprodukter för artikelsyften, men jag har aldrig varit missnöjd med produkterna jag valt. Det finns dock många ROM:ar som är imponerande bra och finslipade om man vill komma bort från leverantörens originalmjukvara.

https://forum.xda-developers.com/oneplus-3/de...

  • Medlem
  • 2017-02-03 23:31

Bästa pris på Sweden mobile.. 5995 kr..

4295 kostar den på oneplus.net. Deras egen sida.. Gratis frakt är det också.

Jag fick min på sex dagar..

  • Medlem
  • 2017-02-04 00:02
Ursprungligen av Jeo:

Bästa pris på Sweden mobile.. 5995 kr..

4295 kostar den på oneplus.net. Deras egen sida.. Gratis frakt är det också.

Jag fick min på sex dagar..

Oneplus säljer egentligen bara via sina egna kanaler (egna hemsidor eller market places som Amazon). De andra har köpt från dem till konsumentpris och försöker lägga på lite.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-04 11:40
Ursprungligen av Jeo:

Bästa pris på Sweden mobile.. 5995 kr..

4295 kostar den på oneplus.net. Deras egen sida.. Gratis frakt är det också.

Jag fick min på sex dagar..

Det @Alix skriver stämmer sannolikt till punkt och pricka, Oneplus har vad jag vet inga avtal med svenska återförsäljare. Och som jag skriver i testet så baserar vi vårt omdöme på priset när man köper Oneplus 3T direkt från Oneplus, inte från återförsäljarna.

  • Medlem
  • 2017-02-04 21:03

Älskade verkligen min OnePlus 3 när jag hade den, supersnabb fingeravtrycksläsare, snabbladdning och grym batteritid. Hade jag klarat av Android så hade jag lätt haft kvar den. Prisvärd dessutom!

1
Bevaka tråden