Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Många är otrogna med Netflix

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är du Netflix-otrogen? Då är du inte ensam. Ny statistik visar att många tjuvtittar på gemensamma serier utan sin partner.

Läs hela artikeln här

Fantastiskt. Det roligaste reportage på länge.
Hög igenkänningsfaktor där

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-02-14 00:01

Om en hade haft någon att titta serier med så...

Skulle aldrig våga mig på såna tokigheter. Iofs använder jag inte Netflix som kan spåra våra användarmönster.

  • Medlem
  • 2017-02-14 07:25
Ursprungligen av keptang:

Skulle aldrig våga mig på såna tokigheter. Iofs använder jag inte Netflix som kan spåra våra användarmönster.

Har märkt det jag med, att dom samlar lite väl mycket data på sistone.

Nåja. För varje gemensam serie man tittar på får man ju ha 2-3 personliga serier som man följer. Allt annat är rena rookie-beteendet.

Om man ÄNDÅ inte kan hålla fingrarna i styr… ja, då är man en dålig människa.

Nu har jag inte problem med ovanstående, men jag kan annars tänka mig att man kan kompensera lite genom att varsamt lotsa partnern genom serier som man redan sett, liksom för att vara snäll och visa god vilja. Tänker osökt på omtittningen av 7 säsonger av Sons of anarchy och 6 säsonger av The Walking Dead. Sånt måste ju plussa på ens karma.

Vad är det fråga om? Det är väl givet att man har olika preferenser. Toppen med friheten att ha eget konto och kunna titta från olika enheter.

Ursprungligen av calinou:

Vad är det fråga om? Det är väl givet att man har olika preferenser. Toppen med friheten att ha eget konto och kunna titta från olika enheter.

Tror du har missförstått vad tråden handlar om…

Ursprungligen av Beyondsix:

Tror du har missförstått vad tråden handlar om…

Vad är det jag inte har förstått?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-02-14 11:47

Att man har lovat varandra att titta på serien tillsammans.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-02-14 18:29
Ursprungligen av kenjon:

Att man har lovat varandra att titta på serien tillsammans.

Och det underförstått. Som att man inte går och ser Hundraettåringen med random polare om man tillsammans såg Hundraåringen med sin partner.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Om en hade haft någon att titta serier med så...

Haha, ja det är sant! Jag ser massa serier gemensamt med min syster istället. Men vi får välja halvspännande serier annars är det kört. Men vi har jobbat ut ett system där vi ringer varandra och typ bara säger "Ska vi få lov att se ett avsnitt kvar?" när vi inte kan hålla oss.

1
Bevaka tråden