Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Okänd enhet AM335X-OPT

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och tittar på nätverks kartan på min Netgear router. Det är uppdelat i trådade enheter och trådlösa. Det har dykt upp en enhet som heter AM335X-OPT den är med 2 gånger med 2 olika ip. Trodde först det var min nya förstärkare jag stängde av den och uppdaterade men de ligger kvar endå men det kanske är så i standby läge? Kan det vara förstärkaren? Min Timecapsule är också med med två olika ip varför är det så???

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-03-10 21:48
Ursprungligen av Mac Jonson:

Sitter och tittar på nätverks kartan på min Netgear router. Det är uppdelat i trådade enheter och trådlösa. Det har dykt upp en enhet som heter AM335X-OPT den är med 2 gånger med 2 olika ip. Trodde först det var min nya förstärkare jag stängde av den och uppdaterade men de ligger kvar endå men det kanske är så i standby läge? Kan det vara förstärkaren? Min Timecapsule är också med med två olika ip varför är det så???

Texas Instrument tillverkar en ARM-processor som heter AM335X. Den används bland annat i recievers från Onkyo.

Om en enhet är ansluten via både ethernet och wifi (två olika nätverkskort i enheten) så får den två ip-nummer.

Om det är förstärkaren så ska den väl kunna väckas via nätverket även i standby-läge. Testa om du drar ut elsladden.

1
Bevaka tråden