Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlöst tangentbord för Ios/Android/Windows/Mac/Linux

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag försöker få tag på ett bra trådlöst tangentbord som ska kunna gå att använda med ett gäng olika operativsystem.
Jag har kikat på Microsofts (test på 99mac), Ankers (Amazon), Logitechs K380 (test på 99mac), K400 (Amazon) och K480 (Sweclockers).

Jag lutar lite åt Microsofts tangentbord, mycket på grund av storleken och att man inte behöver köpa till ett hårt skal för att ha det i väskan.

Men, är det någon här som har provat något eller några av dessa? Eller kanske har några andra alternativ som jag borde kika på?

Det är inte så viktigt med tangentbordslayouten eftersom jag ändå inte kikar på tangenterna när jag skriver. Mer viktigt är det att det går lätt att byta mellan enheterna, gärna att det är uppladdningsbart och om det går att koppla in via USB för att få det trådat är det ett enormt plus.

Bara provat K380 av dessa och det är kanonbra och fungerar fint. En knapptryckning bara så byter man enhet (tre enheter kan man ha kopplade samtidigt).

1
Bevaka tråden