Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjatig reklam

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-07-08 09:29

Provar ny webbläsare och ser inte mindre än 6 annonser med samma budskap (4 liggande och 2 stående). Relevant annonsör och jag gillar att man kan se hela produkten direkt i reklamen men:

Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.

(Nu kör jag med Adguard så det här blir den sista input ni får på ämnet på ett tag från mig.)

Ursprungligen av reboot81:

Provar ny webbläsare och ser inte mindre än 6 annonser med samma budskap (4 liggande och 2 stående). Relevant annonsör och jag gillar att man kan se hela produkten direkt i reklamen men:

Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.
Det upplevs som tjatigt och ohyfsat när man upprepar sig.

(Nu kör jag med Adguard så det här blir den sista input ni får på ämnet på ett tag från mig.)

Förstår vad du menar med att det ser repetitivt ut. Vi har ett visst antal annonsplatser och det är troligtvis så att Belkin har köpt alla annonsplatser. Det är inte alltid alla annonser (de stående och liggande) syns samtidigt, men förstår att det känns som mycket när alla syns samtidigt. Vi eftersträvar att ha olika annonsörer, så reklamen blir mer varierad men ibland blir det helt enkelt inte så.

@reboot81 snart kommer du bli glad! Inom kort kommer det bli mycket färre annonsplatser på webbplatsen så det kommer inte alls kännas lika upprepande. Förhoppningsvis kommer du inte känna ett behov av att använda Adguard på 99mac.

1
Bevaka tråden