Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #203: Så funkar inte öl!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen nytt avsnitt av podden! 99-gänget funderar bland annat på vad Google dricker för underliga öl där borta i Mountain View.

Läs hela artikeln här

Till råga på allt verkar de dricka en lätt blaskig amerikansk lager. ?

Skum är för övrigt viktigt på öl som har mycket arom, som humliga IPA till exempel.

  • Medlem
  • 2017-11-04 18:22

@Ekloev det kommer alltid att komma en ny häftig lur och snart är vi inne på nästa år med S9 mm. Köp nu en Note 8 ?

Edit Tack för ännu ett bra poddradio avsnitt ?

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Till råga på allt verkar de dricka en lätt blaskig amerikansk lager. ?

Skum är för övrigt viktigt på öl som har mycket arom, som humliga IPA till exempel.

IPA och Ale ska ha skum, inte lager. IPA och Ale ska heller inte serveras kall.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-11-05 12:55
Ursprungligen av PaO:

@Ekloev det kommer alltid att komma en ny häftig lur och snart är vi inne på nästa år med S9 mm. Köp nu en Note 8 ?

Edit Tack för ännu ett bra poddradio avsnitt ?

Haha, jo visst är det alltid så Nu när jag inte testar lika många telefoner längre blir det viktigare att min privata telefon håller måttet, och tyvärr har min Galaxy S6 blivit väldigt seg i samband med uppdateringen till Android 7. Det är det som får mig att tveka runt Note 8, det är en riktigt bra telefon som jag skulle vara supernöjd med, men kommer den vara i samma situation som min S6 om två år? Samsung lär ju då som nu tilldela majoriteten av mjukvaruingenjörerna till flaggskeppet och färre till de äldre modellerna. Men jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska hoppa över staketet och köpa Iphone, vänta ytterligare längre till fler flaggskepp har lanserats eller kanske köpa en Razer Phone? Osannolikt den sista där, indikativt för hur velig jag är. Får nog få tummen ur snart och faktiskt bestämma mig

Och tack för det, kul att avsnitten uppskattas!

1
Bevaka tråden