Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Webbhotell med "obegränsad" storlek på mailkorg?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-08 10:57

Hej
Har lite problem med att min mailkorg ständigt blir full, kör med imap så allt lagras ju på webhotellet, har max 5GB men även om det är en del så tar det trots allt slut och då är det ett jävla jobb med att sitta och manuellt sortera och radera.

Finns det något webbhotell som erbjuder obegränsat utrymme på mailen, eller där man betalar för det man nyttjar?

/Fred

  • Medlem
  • 2017-11-08 11:23
Ursprungligen av Fredric:

Hej
Har lite problem med att min mailkorg ständigt blir full, kör med imap så allt lagras ju på webhotellet, har max 5GB men även om det är en del så tar det trots allt slut och då är det ett jävla jobb med att sitta och manuellt sortera och radera.

Finns det något webbhotell som erbjuder obegränsat utrymme på mailen, eller där man betalar för det man nyttjar?

/Fred

Obegränsat är det inte, men om e-post är viktigt för dig så rekommenderar jag www.fastmail.com

Det är inget webhotell utan drivs av folk som kan det där med e-post och fokuserar på det. Titta in där och kolla om det passar dig

1
Bevaka tråden