Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 11.2 ute

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2017-12-02 11:49

Sitter ju på 11.2 Beta 5 nu. Om jag vill köra den "stabila" 11.2 samt ha möjlighet att säkerhetskopia via iCloud, kan jag bara ta bort betaprofilen då och 11.2 kommer som alternativ i Programuppdatering, eller hur blir det egentligen? Hade ju en säkerhetskopia på en beta på min 7 Plus när jag fick min X, vilket resulterade i att jag var tvungen att ta en äldre kopia eftersom beta in fanns till X då. Men nu borde det inte vara nåt problem då väl?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2017-12-02 11:56

Lite tvunget av Apple att släppa denna, tydligen börjar telefoner på 11.1 krascha vid 25.15 i dag.
11.2 PB6 släpptes igår kväll, verkar varas samma som detta släpp.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-12-02 14:48
Ursprungligen av mattiL:

Lite tvunget av Apple att släppa denna, tydligen börjar telefoner på 11.1 krascha vid 25.15 i dag.
11.2 PB6 släpptes igår kväll, verkar varas samma som detta släpp.

Precis, jag har public beta 6 installerad på min Ipad Pro och det verkar vara samma som de skickade ut till alla för att snabbt åtgärda problemet. Detta och säkerhetsuppdateringarna av High Sierra som kan inaktiveras om du installerar dem på 10.13.0 måtte få Apple att inse att de behöver överse sina utvecklarprocesser och kvalitetsgranskning ordentligt.

1
Bevaka tråden