Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Home har sålts i nära 7 miljoner exemplar sedan oktober

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att intresset för det smarta hemmet kommit igång på allvar illustreras av Googles högtalare Home som uppges säljas i en takt om en enhet i sekunden.

Läs hela artikeln här

Avlyssningsmaskinen som den kallas. hujeda mig !

Ursprungligen av _empty:

Avlyssningsmaskinen som den kallas. hujeda mig !

Precis som alla smartphones, TV, spelkonsoller, mediaspelare osv med liknande teknik.?

Min syster och hennes sambo fick en Google Mini som julklapp. Måste säga att jag är lite avis, den fungerar väldigt bra. Min syster kan nästan stå i ett annat rum och i samtalston säga "Hi Google" och säga vad hon vill och Assistant gör. Hon är också betydligt trevligare än Siri

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-01-09 10:36
Ursprungligen av keptang:

Precis som alla smartphones, TV, spelkonsoller, mediaspelare osv med liknande teknik.?

Precis, jag har sedan länge accepterat att diverse enhet samlar in information om vad jag sysslar med, skriver och annat. Men ärligt talat tycker jag mest synd om det stackars mjukvarusystem som ska granska mitt nördande, så jag tar gärna smidigheten i en smart uppkopplad pryl med vetskapen om att mönstret i det jag sysslar med samlas in i bakgrunden. Är väldigt sugen på en Google Home mini eller Echo Dot, och med allt nytt om Smartthings som presenterats nu ser det ut som att 2018 blir året då jag smartar till hemmet ordentligt.

Ursprungligen av keptang:

Precis som alla smartphones, TV, spelkonsoller, mediaspelare osv med liknande teknik.?

Fortsätt intala dig detta, så känns det säkert bättre.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-01-09 19:28
Ursprungligen av _empty:

Avlyssningsmaskinen som den kallas. hujeda mig !

Vem är det som kallar dem på detta vis (några exempel?)?

  • Medlem
  • Huddinge, Stockholm
  • 2018-01-11 02:25
Ursprungligen av amandareventlid:

Min syster och hennes sambo fick en Google Mini som julklapp. Måste säga att jag är lite avis, den fungerar väldigt bra. Min syster kan nästan stå i ett annat rum och i samtalston säga "Hi Google" och säga vad hon vill och Assistant gör. Hon är också betydligt trevligare än Siri

Jag har en också. Funkar från en trappa ned. Ganska galet faktiskt.

  • Medlem
  • 2018-01-11 18:01

Kul att Google Home och dess kompisar verkar vara på G ?

1
Bevaka tråden