Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varierat träningsschema?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är stolt ägare av Iphone, Ipad Pro, Apple TV. Skulle gärna vilja bli det med en Apple Watch också. Jag vill använda den som träningsklocka bl.a. Vad jag då främst söker är att den skall kunna lägga upp ett varierat träningsschema. Garmin Connect har detta men jag kan inte finna detta med en Apple watch hur mycket jag än googlar. Vet någon om det finns i Apple Watch eller en app som man kan göra det i?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-02-05 13:11
Ursprungligen av Izelmont:

Jag är stolt ägare av Iphone, Ipad Pro, Apple TV. Skulle gärna vilja bli det med en Apple Watch också. Jag vill använda den som träningsklocka bl.a. Vad jag då främst söker är att den skall kunna lägga upp ett varierat träningsschema. Garmin Connect har detta men jag kan inte finna detta med en Apple watch hur mycket jag än googlar. Vet någon om det finns i Apple Watch eller en app som man kan göra det i?

Premiumkonto på Runkeeper om jag inte minns fel.
Strava kan ha även ha sådan funktion.
Googla lite på dessa två.

Ursprungligen av bjorsi:

Premiumkonto på Runkeeper om jag inte minns fel.
Strava kan ha även ha sådan funktion.
Googla lite på dessa två.

Tack. Där fanns det men vad jag saknar är varierad träning. På dessa blir det bara den sport man valt. På Garmin connect så skall man köra crosstraining ena dagen. Intervallträna nästa. Cykla på den tredje. Simma på den fjärde osv....

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-02-05 15:21

Du får väl bestämma själv vad du vill göra/träna

Ursprungligen av kenjon:

Du får väl bestämma själv vad du vill göra/träna

Det har du en poäng med men min moral håller inte länge då i så fall. Lägger av efter ett tag (som vanligt). Tänkte att det blir lättare att följa om man får en uppgift som jag själv inte kommit på. Och Garmin Connect har ju det men jag vill gärna ha en Apple Watch ?

1
Bevaka tråden