Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #225: Vi är i supertestartagen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Allt är extra roligt just nu – det är lördag och vi bjuder på podd plus att vi har massa kul grejer på gång på redaktionen. Supertestartider!

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-04-08 07:33
Ursprungligen av Redaktionen:

Allt är extra roligt just nu – det är lördag och vi bjuder på podd plus att vi har massa kul grejer på gång på redaktionen. Supertestartider!

Läs hela artikeln här

Tack för poddavsnitt
Har sedan en tid lyssnat i kapp på samtliga avsnitt sedan start och podden har verkligen utvecklats
Kepp up the good work ?

Ursprungligen av PaO:

Tack för poddavsnitt
Har sedan en tid lyssnat i kapp på samtliga avsnitt sedan start och podden har verkligen utvecklats
Kepp up the good work ?

Tack! Och vilket otroligt ambitiöst projekt! Det har inte jag gjort, jag kanske borde börja med det

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-04-08 11:40
Ursprungligen av PaO:

Tack för poddavsnitt
Har sedan en tid lyssnat i kapp på samtliga avsnitt sedan start och podden har verkligen utvecklats
Kepp up the good work ?

Haha, nej det har inte jag heller, vad roligt att du tycker att vårt orerande är intressant nog för att plöja igenom så många avsnitt! Och trevligt att höra att podden utvecklas också, något särskilt du tycker blivit bättre?

  • Medlem
  • 2018-04-08 16:47
Ursprungligen av amandareventlid:

Tack! Och vilket otroligt ambitiöst projekt! Det har inte jag gjort, jag kanske borde börja med det

Att lyssna på alla är en sak men något jag gör då och då är att gå tillbaka och tex lyssna på avsnitten kring tex Apples september släpp av mobiler. Kul att höra hur det upplevdes några månader senare då det inte är nytt längre ?

  • Medlem
  • 2018-04-08 16:56
Ursprungligen av ekloev:

Haha, nej det har inte jag heller, vad roligt att du tycker att vårt orerande är intressant nog för att plöja igenom så många avsnitt! Och trevligt att höra att podden utvecklas också, något särskilt du tycker blivit bättre?

På det stora hela är det ju bredden som är mycket bättre nu vilket jag personligen gillar. Bredden i teknik som bevakas och bredden på er 4 som podden i huvudsak kretsar kring. Jag är ju allmänt teknik intresserad och två damer och två herrar som har lite olika infallsvinklar och intresseområden vilket jag tycker är riktigt trevligt ger en bra mix. @Ida och Joacim gjorde ett bra arbete i början och även när Adrian ersatte Joacim men nu när ni är 4 som det rullar runt på och 200 plus avsnitt senare så är det en mycket trevlig stund som man ser framemot att lyssna på varje vecka ?

1
Bevaka tråden