Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Podden är tillbaka med gäst

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Podden har slut på semester och kör igång igen. Den här veckan träffar Jakob och Ida glädjespridaren Elin Häggberg som bland annat driver teknikbloggen Teknifik.

Läs hela artikeln här

Fint att 99-podden är tillbaka! Va på tiden!

Ge nu fan i att ta semester hädanefter! Skaffa barn och grejer! Är ju inget liv!!!

Säger hej till Elin! Var inne och kikade lite på din teknikblogg! För lite kaffe i mig så får återkomma till den efter några liter. Jag är svårstartad tyvärr!

Ha nu en trevlig helg 99! <3

Ursprungligen av SweSG:

Fint att 99-podden är tillbaka! Va på tiden!

Ge nu fan i att ta semester hädanefter! Skaffa barn och grejer! Är ju inget liv!!!

Säger hej till Elin! Var inne och kikade lite på din teknikblogg! För lite kaffe i mig så får återkomma till den efter några liter. Jag är svårstartad tyvärr!

Ha nu en trevlig helg 99! <3

Haha!

Så kul att ni är tillbaka!
Jag lägger önskemål att ni bjuder in @amandareventlid som gäst

Senast redigerat 2018-08-27 07:38
Ursprungligen av Texmex:

Så kul att ni är tillbaka!
Jag lägger önskemål att ni bjuder in Amanda som gäst

Tack, kul att vara tillbaka. @amandareventlid har en stående inbjudan – vi måste försöka få schemat att gå ihop bara. Hon har ju ett annat jobb nu...

Senast redigerat 2018-08-27 07:38

Podden gör storstilad comeback med gäst och allt. Bra avsnitt! ??

Ursprungligen av jakobnilsson:

Tack, kul att vara tillbaka. @amandareventlid har en stående inbjudan – vi måste försöka få schemat att gå ihop bara. Hon har ju ett annat jobb nu...

Ja, Amanda måste få vara med någon gång! Det som gjorde henne speciell var hennes glada humör!

1
Bevaka tråden