Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

#242: Ett raseri om urverk

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka pratas det om Apple Watch, kinesiska spion-chip och om Googles event nästa vecka. Missa inte det!

Läs hela artikeln här

Lyssnade på poden på en promenad. Alltid lika givande. Nu blev jag sugen på en klocka från Apple. Trotts att jag hör Jakobs kritik urtavlorna som jag har full förståelse för så lockar allt det Ida pratar om också. Men det är en sak jag fundera över. Vilket armband ska man välja? Det som heter sportloop eller det som heter sportband. Vilket är skönast? Är inte sportbandet lite väl tillstängt och blir svettigt innanför när man tränar? Eller är det så att sportloppen blir blöt och förblir så istället efter träningen? Vad föredrar ni?

Ursprungligen av Giljan:

Lyssnade på poden på en promenad. Alltid lika givande. Nu blev jag sugen på en klocka från Apple. Trotts att jag hör Jakobs kritik urtavlorna som jag har full förståelse för så lockar allt det Ida pratar om också. Men det är en sak jag fundera över. Vilket armband ska man välja? Det som heter sportloop eller det som heter sportband. Vilket är skönast? Är inte sportbandet lite väl tillstängt och blir svettigt innanför när man tränar? Eller är det så att sportloppen blir blöt och förblir så istället efter träningen? Vad föredrar ni?

Ta en Nike med sportband så får du snyggare och luftigare band till samma pris.
Ångrar att jag inte gjorde det så har köpt ett sånt efter.

Ursprungligen av Giljan:

Lyssnade på poden på en promenad. Alltid lika givande. Nu blev jag sugen på en klocka från Apple. Trotts att jag hör Jakobs kritik urtavlorna som jag har full förståelse för så lockar allt det Ida pratar om också. Men det är en sak jag fundera över. Vilket armband ska man välja? Det som heter sportloop eller det som heter sportband. Vilket är skönast? Är inte sportbandet lite väl tillstängt och blir svettigt innanför när man tränar? Eller är det så att sportloppen blir blöt och förblir så istället efter träningen? Vad föredrar ni?

Sportbandet är riktigt snyggt, och jag har ett sånt också. Men jag föredrar sportloopen, som är mer min stil med kardborrband och utseendet. Båda är av väldigt hög kvalitet, och går fint att bära med även när man inte sportar. Jag tycker också sportloopen är lite skönare.

Ursprungligen av Giljan:

Lyssnade på poden på en promenad. Alltid lika givande. Nu blev jag sugen på en klocka från Apple. Trotts att jag hör Jakobs kritik urtavlorna som jag har full förståelse för så lockar allt det Ida pratar om också. Men det är en sak jag fundera över. Vilket armband ska man välja? Det som heter sportloop eller det som heter sportband. Vilket är skönast? Är inte sportbandet lite väl tillstängt och blir svettigt innanför när man tränar? Eller är det så att sportloppen blir blöt och förblir så istället efter träningen? Vad föredrar ni?

Var roligt att höra att podden uppskattas!

Sportloopen är skön att ha på sig, lätt att justera hur tight den sitter runt handleden också. Även om jag duschar med det så torkar det snabbt. Vill man snabba på det hela kramar man ur det lite i handduken. Jag tycker om sportbandet också dock, lite krångligare att justera hur tight det sitter, men tycker inte det blir så tillstängt å svettigt faktiskt.

Jag skulle känna lite på dem nånstans om möjligt. Någon av dem tycker du säkert är snyggast/skönast.

Ska känna på dem. Tack för era svar! Mest lutar det åt sportloopen nu. Den är uppbyggd av nylon, läste jag, så den ska inte behålla fukten och den kan passera igenom. Verkar bra. Nu antyder Telia suport att de har något på gång inom nära tid, så nu ligger jag lite lågt så behöver jag inte byta abonnemang.

1
Bevaka tråden