Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lightroom CC

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tog hem en testversion av cc, men känner inte igen mig alls?? inga moduler längre?? jag hittar ingenstans där jag skulle kunna ändra modul, kommer inte heller åt några katalog inställningar, jag vill använda min befintliga lightroom 5 katalog givetvis

Ursprungligen av Mac Jonson:

tog hem en testversion av cc, men känner inte igen mig alls?? inga moduler längre?? jag hittar ingenstans där jag skulle kunna ändra modul, kommer inte heller åt några katalog inställningar, jag vill använda min befintliga lightroom 5 katalog givetvis

Lightroom Classic CC är det nog du ska testa.

HA HA helt rätt undrade var det var frågan om Tack

'

Ursprungligen av matssoderstrom:

Lightroom Classic CC är det nog du ska testa.

Finns det förövrigt någon som vet om det finns något trevlig program att göra digitala fotoböcker i? Inte för att framkalla till en riktig bok utan att kunna visa upp digitalt

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2018-11-10 17:22

I ovan nämnda Lightroom finns ju bokmodulen. Man kan exportera boken som pdf om man nu inte vill beställa en fysisk bok (från Blurb).

Hej tack men jag känner till bokmodulen och pdf är inte så snyggt. Tänker något i stilen som minnen i bilder appen.
I LR kör jag mest raw och jag har en paus från lite mer seriöst fotande. Med 2 småbarn kan man inte smita ut i naturen längre ?
Tar mycket bilder med min iPhone 8 och det är väl dem jag vill göra något roligt med.

Ursprungligen av chrme109:

I ovan nämnda Lightroom finns ju bokmodulen. Man kan exportera boken som pdf om man nu inte vill beställa en fysisk bok (från Blurb).

1
Bevaka tråden