Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google Home Hub – vad ska jag kika på?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-01-15 11:18

Tack vare förträfflige @spode testar jag en Google Home Hub hemma sedan helgen som var, och har utsatt den för allt från att kolla upp resultaten för mitt älskade New Jersey Devils om nätterna till att spela upp musik på Youtube Music och sätta alarm till morgonen. Men, jag är ju den jag är och kommer säkerligen inte få för mig att testa allt ni skulle vilja veta om Home Hub.

Så, jag tar väldigt gärna förslag och önskemål från er om vad jag ska testa med Google Home Hub. Några speciella sorters kommandon ni vill att jag ska testa om de fungerar? Några specifika funktioner ni vill ha testade? Det är bara att hojta till här så ska jag testa om jag har möjlighet!

  • Medlem
  • 2019-01-15 13:17

Förträfflig är väl en mild överdrift
Läste någonstans att man kunde använda sina foton som screensaver?
Har för mej den anpassar sej efter ljuset i miljön typ någon slags ambient inställning, hur fungerar den?
Hur fungerar det att visa svenska recept?
Vad kan man göra med kalendern? (Hur ser det ut, enkelt att ändra, vad allt kan man göra)
Om du har andra google home enheter så går det att skicka meddelande/broadcast från en enhet till en annan, hur fungerar det?

1
Bevaka tråden