Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SÅLD: Macbook Pro 17" early 2009

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-01-19 14:20

Hej,
jag säljer en Macbook Pro 17" early 2009.

Specs:
Intel core 2 duo 2.66 ghz
4gb ram
320 gb HDD
Nvidia Geforce 9400M
17" 1920 x 1200 skärm
Batteriet har gått 168 cykler (Ungefär hälften av vad Apple säger att denna modells batteri klarar)

Det är mycket fin och fräsch med tanke på att den fyller tio år! Förvånansvärt pigg för sin ålder är den också. Dock så har den bara legat i en låda de senaste åren. Så det vore roligt om den kunde hitta ett nytt hem för den som vill ha en surfdator, eka med den eller helt enkelt plocka delar.

Jag skulle vilja ha 1000 kr för den, men är öppen för alla försök att pruta. Ett krav är dock att den hämtas hemma hos mig i Fruängen, södra Stockholm. Den väger bly och jag tänker inte utsätta mig för att skicka den någonstans!

Laddare, original ingår givetvis.

Länk till bilder: https://imgur.com/a/MtADBkd

Senast redigerat 2019-01-28 14:06
Ursprungligen av Ischy:

Hej,
jag säljer en Macbook Pro 17" early 2009.

Specs:
Intel core 2 duo 2.66 ghz
4gb ram
320 gb HDD
Nvidia Geforce 9400M
17" 1920 x 1200 skärm
Batteriet har gått 168 cykler (Ungefär hälften av vad Apple säger att denna modells batteri klarar)

Det är mycket fin och fräsch med tanke på att den fyller tio år! Förvånansvärt pigg för sin ålder är den också. Dock så har den bara legat i en låda de senaste åren. Så det vore roligt om den kunde hitta ett nytt hem för den som vill ha en surfdator, eka med den eller helt enkelt plocka delar.

Jag skulle vilja ha 1000 kr för den, men är öppen för alla försök att pruta. Ett krav är dock att den hämtas hemma hos mig i Fruängen, södra Stockholm. Den väger bly och jag tänker inte utsätta mig för att skicka den någonstans!

Laddare, original ingår givetvis.

Länk till bilder: https://imgur.com/a/MtADBkd

Får man inte mer betalt genom att göra ett inbyte?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-01-20 22:39

Intressant synd bara att man bor så pass långtifrån.

1
Bevaka tråden