Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

12.2 tillgängligt

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av onnyt:

Vissa sidor laddar inte färdigt längre fast det gäller andra läsare också och bara på vissa sidor. 99 bla är drabbat hos mig.

Över WiFi laddar 99 överhuvudtaget inte alls.

Upplever samma här, dvs 99.se laddar inte färdigt. Använder Safari (på iPhone X). Har inga blockers eller speciella inställningar.

Ursprungligen av kenjon:

Inte publik beta antar jag?

Jag laddar just nu in 12.3 public beta.

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag laddar just nu in 12.3 public beta.

Jag skrev faktiskt nyss en feedback eftersom Apple Pencil inte fungerar som den ska på betan. Palm rejection är förstört

Efter att parkerad bil varit försvunnen ett tag så kom den tillbaks i 12.3 PB.

Ursprungligen av Lars Einarsson:

Upplever samma här, dvs 99.se laddar inte färdigt. Använder Safari (på iPhone X). Har inga blockers eller speciella inställningar.

Samma här. Vad kommer det av? Den blå linjen bara står där överst på skärmen....

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-03-29 01:27
Ursprungligen av RolexJocke:

Jag laddar just nu in 12.3 public beta.

BankID funkar inte för mej. Någon mer?

Edit: Efter en tvingad omstart funkar det. Någon cache som var fel....

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2019-03-30 09:09
Ursprungligen av macki81:

Jag frågade Halebop, som är min operatör. De sa att de inte gjort något och ville att jag skulle fråga Apple istället.?‍♂️

Fick precis en ny operatörsinställning - Telia 36.2. Nu står det återigen TELIA utan 12. Vadå fråga Apple, inte fel hos Telia själva? ? jaja bra att det fixat sig iaf ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-03-30 09:10
Ursprungligen av macki81:

Det kom en ny operatörsuppdatering till Telia/Halebop igår i samband med 12.2.
Nu står det TELIA12 istället för TELIA ?

Nån mer än jag som har det så?

Svaret från Telia är att operatörstexten TELIA12 betyder - ingenting. Ett misstag som nu uppenbarligen rättats till med uppdaterad operatörsprofil 36.2
https://forum.macworld.se/topic/187807-har-te...

Ursprungligen av IngoX:

Svaret från Telia är att operatörstexten TELIA12 betyder - ingenting. Ett misstag som nu uppenbarligen rättats till med uppdaterad operatörsprofil 36.2
https://forum.macworld.se/topic/187807-har-te...

Jag kan nu bekräfta att Telia har släppt en uppdatering som fixar detta problem. Testade precis att uppdatera operatörsinställningarna och nu är TELIA12 borta och nu visas enbart TELIA.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-04-03 14:07
Ursprungligen av MrQuattro:

Jag kan nu bekräfta att Telia har släppt en uppdatering som fixar detta problem. Testade precis att uppdatera operatörsinställningarna och nu är TELIA12 borta och nu visas enbart TELIA.

Testa? Det är inget man testar utan den får man bara ?

Ursprungligen av Innis:

Testa? Det är inget man testar utan den får man bara ?

Nej inte riktigt. Du måste gå in i Inställningar > Allmänt > Om. Först när du gör det så uppdateras det, annars inte. Enbart vid uppdatering av OS.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-04-03 19:20
Ursprungligen av MrQuattro:

Nej inte riktigt. Du måste gå in i Inställningar > Allmänt > Om. Först när du gör det så uppdateras det, annars inte. Enbart vid uppdatering av OS.

Den dök upp automatiskt för mig. Det jag menar är att det är en uppdatering du inte kan testa och sen ångra och återgå.

Jag har Telenor 36.0, hur uppdaterar man detta till 36.2? Eller är det kanske senaste när det är Telenor?

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag har Telenor 36.0, hur uppdaterar man detta till 36.2? Eller är det kanske senaste när det är Telenor?

Det verkar vara den senaste.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Det verkar vara den senaste.

Tackar.

  • Medlem
  • örebro
  • 2019-04-09 20:29

Då uppdaterade man sin X till 12.2 och lagom efter det
ville operatören för sin chans att uppdatera, vilket vart till "Telia 36.2"
och på skrivbordet/låsskärm står det enbart "Telia", precis som tidigare.

Bevaka tråden