Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ajöss och tack för fisken!

Tråden skapades och har fått 576 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tråkig nyhet, verkligen. Som jag råkade hitta bara för att jag skulle leta efter lite specialkunskap i en fråga.

Har också ett medlemskap s 2000-talets mitt och startade själv 99nicu.org inspirerad av all kraft som ett forum kunde skapa. Jag kommer sakna 99.se, tack f allt ni betytt för mig och också ett indirekt tack å mina vägnar från alla i världen som jobbar med sjukvård f nyfödda.

Bara timmar kvar. Eller? Spännande...

Ursprungligen av Zeugma:

Bara timmar kvar. Eller? Spännande...

Sista kvällen med gänget.

Don't Panic!

Over and Out...

  • Medlem
  • 2019-05-01 00:41

Usch så sorgligt!
De historiska sprången i människans historia: Elden, järnet, Elektriciteten, Datoriseringen.
Vi har fått följa det senaste historisk språnget. 99 har varit en viktig del i detta för mig.
Tack allihop!

  • Medlem
  • Orust
  • 2019-05-01 06:04

Godmorgon

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-05-01 07:17
Ursprungligen av Mazak:

Godmorgon

Godmorgon än är vi inte döda verkar det som

Ursprungligen av Jonatatatan:

Sista kvällen med gänget.

Men inte sista förmiddagen!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-05-01 10:45

Sidan lever än iaf men känns tomt, Inga nyheter från redaktörerna och startsidan har varit den samma i en månad nu...

Kommer iaf sakna sidan med nyheter och podden.

Ursprungligen av Tobb@:

Sidan lever än iaf men känns tomt, Inga nyheter från redaktörerna och startsidan har varit den samma i en månad nu...

Kommer iaf sakna sidan med nyheter och podden.

Jag saknar också podden!

  • Medlem
  • 2019-05-01 11:20
Ursprungligen av Tobb@:

Sidan lever än iaf men känns tomt, Inga nyheter från redaktörerna och startsidan har varit den samma i en månad nu...

Det är för att de upphörde med allt arbete ganska omgående. Sidan skulle dock vara uppe till 1:a maj, vilket är... idag.

Tror den kommer fungera på halvfart några dagar in i maj månad.

  • Medlem
  • 2019-05-01 12:54

Den hos Geeks som ska dra ur sladden är förstås ledig idag. Men i morgon kanske det händer något.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-05-01 15:19
Ursprungligen av Redaktionen:

Det är med tunga hjärtan vi på redaktionen måste meddela att 99 kommer att avvecklas och läggas ned. Ett stort tack för de här åren!

Läs hela artikeln här

Snyft

  • Medlem
  • 2019-05-01 22:06

Postades precis nya inlägg på Facebook, märkligt ändå? Eller?

  • Medlem
  • 2019-05-01 22:08

Martin postade för ett tag sedan på Facebook att han gärna köper upp och driver vidare, har de lyckats hitta någon? Eller verkar det fortfarande kört?

  • Medlem
  • 2019-05-01 22:25
Ursprungligen av WiFi:

Martin postade för ett tag sedan på Facebook att han gärna köper upp och driver vidare, har de lyckats hitta någon? Eller verkar det fortfarande kört?

Denna publicerades idag?
Märkligt

https://youtu.be/6rOnxtC6FbwU

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2019-05-01 23:02
Ursprungligen av PaO:

Denna publicerades idag?
Märkligt

https://youtu.be/6rOnxtC6FbwU

Nu har jag inte koll på när mässan var, men jag anar att publiceringen kan ha varit schemalagd? Står i beskrivningen en uppmaning om att diskutera på 99.se

Ursprungligen av WiFi:

Martin postade för ett tag sedan på Facebook att han gärna köper upp och driver vidare, har de lyckats hitta någon? Eller verkar det fortfarande kört?

Vilken Martin? Är det Björnström som avses vore det en hitt och tillbaka till originalet.

Ursprungligen av PaO:

Denna publicerades idag?
Märkligt

https://youtu.be/6rOnxtC6FbwU

Det där är en video vi gjorde med KIT:s verktyg som vi testade tidigare i år. Verkar som att den ompublicerades automatiskt - inget som gjorts nu iallafall. Gammalt material.

Detta börjar likna det klassiska "Vilket år menades?"

Ursprungligen av jakobnilsson:

Det där är en video vi gjorde med KIT:s verktyg som vi testade tidigare i år. Verkar som att den ompublicerades automatiskt - inget som gjorts nu iallafall. Gammalt material.

Tråkigt ?
Det stod diskutera på 99 och lät som om det var en video för att få igång forumet bara.

Ni LEVER!

Liket lever

  • Medlem
  • 2019-05-02 18:37
Ursprungligen av adress@mac:

Vilken Martin? Är det Björnström som avses vore det en hitt och tillbaka till originalet.

Ja, Martin Björnström. Hoppas bara att någon hinner köpa upp och rädda plattformen innan den raderas för evigt..

Stort tack för att ni förgyllt mina lördagsförmiddagar!! Jag saknar er pod sjukt mycket

Jaha, jasså...

Varför lever forumet fortfarande? Om det är ett övertagande av sajten och forumet på gång - säg något!

Ni behöver inte berätta vem/när/hur - det räcker bra att bara berätta att något är på gång. Med ett gäng engagerade människor som befinner sig "i limbo", så är lite information alltid mycket trevligare än tystnad.

Tillägg:
Ju längre tystnaden pågår, desto fler hinner söka sig till andra ställen, innan den eventuella nystarten kommer här.

Senast redigerat 2019-05-03 11:11
Bevaka tråden