Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Asus ZenFone 6 släpps snart...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ser lite spännande ut: Länk tii dpreview
EU pris ca 5400:-

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-05-17 23:24
Ursprungligen av CekariYH:

Ser lite spännande ut: Länk tii dpreview
EU pris ca 5400:-

Undrar hur den mekaniken klarar tidens tand. Mekanismen ser minst sagt ömtålig ut.

Ursprungligen av chrme109:

Undrar hur den mekaniken klarar tidens tand. Mekanismen ser minst sagt ömtålig ut.

Tja, man får vara försiktig antar jag, men ludd och annat skräp kan ju ställa till det. Annars tycker jag iden är himla bra att bara ha "en" kamera för både fram och baksida. Selfie-kameran är ju rätt kass på dom flesta mobiler idag.
Priset är ju inte fel heller om den nu håller vad den lovar, ca en tredjedel av min XS Max. Så man kan köpa tre och ha två i reserv

De visade på sitt Asus event hur de har testat flipp kameran. Visst en mekanisk komponent är alltid en faktor som är lite osäker. Ändå tror jag Asus har en potentiell hit. De släpper bara ett enda flaggskepp i rätt storlek för att hålla bekvämt. Medan många andra märken har börjat släppa två eller fler varianter. Redan nu ser man kritik på många håll att OnePlus 7 Pro är för stor. Men den billigare OnePlus 7 är bättre i handen, men då får du sämre specs istället. Samsung är ännu värre med tre flaggskeppsmodeller.
Bättre med en enda ”Top of the line” modell i rätt storlek för flertalet som har allt istället så slipper en kund grubbla för mycket.

Ursprungligen av johnh3:

De visade på sitt Asus event hur de har testat flipp kameran. Visst en mekanisk komponent är alltid en faktor som är lite osäker. Ändå tror jag Asus har en potentiell hit. De släpper bara ett enda flaggskepp i rätt storlek för att hålla bekvämt. Medan många andra märken har börjat släppa två eller fler varianter. Redan nu ser man kritik på många håll att OnePlus 7 Pro är för stor. Men den billigare OnePlus 7 är bättre i handen, men då får du sämre specs istället. Samsung är ännu värre med tre flaggskeppsmodeller.
Bättre med en enda ”Top of the line” modell i rätt storlek för flertalet som har allt istället så slipper en kund grubbla för mycket.

Tja, Apple har ju också tre modeller släppta 2018, XS, XS Max och XR. Dyr, skitdyr och "budget"

Ursprungligen av CekariYH:

Tja, Apple har ju också tre modeller släppta 2018, XS, XS Max och XR. Dyr, skitdyr och "budget"

Så är det en del menar att den bästa storleken är XR, men då får du sämst specifikationer.
XS för liten och XS Max för stor.

Så Asus tycker jag gjorde rätt val med ett enda flaggskepp. Vill man bredda produktportföljen med fler mobiler är det lika bra att göra en riktig budget med en billigare processor med Snapdragon 710 istället. Lite som Google gjorde med sina senaste Pixel.

1
Bevaka tråden