Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lätt att det blir dubbelpost

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-06-05 13:44

Ett märkligt fel har uppstått när man svarar i en tråd.
När man trycker "Skicka svar" så ser man inte att inlägget postas utan sidan laddas snabbt om och man fortfarande ser svarsrutan med sitt inlägg. Testar man man ingen så samma sak. Backar man i webbläsaren så ser man att inlägget mycket riktigt har postats och trycker man på "Skicka svar" flera gånger har man postat lika många gånger.
Märkligt

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-06-05 13:45

WTF när jag testar i denna tråd så fungerar det

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-05 13:45
Ursprungligen av Innis:

Ett märkligt fel har uppstått när man svarar i en tråd.
När man trycker "Skicka svar" så ser man inte att inlägget postas utan sidan laddas snabbt om och man fortfarande ser svarsrutan med sitt inlägg. Testar man man ingen så samma sak. Backar man i webbläsaren så ser man att inlägget mycket riktigt har postats och trycker man på "Skicka svar" flera gånger har man postat lika många gånger.
Märkligt

Det kan även bli dubletter på andra sätt, t.ex genom att man samtidigt startar trådar om samma bug i feedback...

edit: ja, här funkar det...

Jag testade i Safari och i Chrome, samma fel. Nu skriver jag i Safari men har rensat cache, om det har någon betydelse.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-06-05 13:46
Ursprungligen av IngoX:

Det kan även bli dubletter på andra sätt, t.ex genom att man samtidigt startar trådar om samma bug i feedback...

Vad? Har jag gjort det?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-06-05 13:48
Ursprungligen av Innis:

Vad? Har jag gjort det?

Nej jag. Och du.

  • Superhjälte
  • 2019-06-05 17:38
1
Bevaka tråden