Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kamera som överför direkt till Bilder på alla enheter?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-11 20:04
Ursprungligen av bjorsi:

Som sagt, kul för dig. Jag får felmeddelande om att det inte går att ansluta. Måste de vara 2,4Ghz utan specialtecken på Wi-Fi?

Min beskrivning var för hur du ansluter telefonen direkt till kameran för överföring och kontroll av kameran.
På senaste långresan var det enda jag använda när jag förde över bilder till min iPad Mini.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-11 20:56
Ursprungligen av Innis:

Min beskrivning var för hur du ansluter telefonen direkt till kameran för överföring och kontroll av kameran.
På senaste långresan var det enda jag använda när jag förde över bilder till min iPad Mini.

Tack! Får testa när jag får tid

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-12 17:29
Ursprungligen av Innis:

Använder den ofta och det är inte min uppfattning.

Upplever du att det påverkar kamerans batteritid mycket?

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-12 17:53
Ursprungligen av bjorsi:

Upplever du att det påverkar kamerans batteritid mycket?

Naturligtvis så påverkar det batteritiden. Konstigt vore annars. Men Wi-Fi har man inte på hela tiden utan bara när man för över kort.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-12 19:06
Ursprungligen av Innis:

Naturligtvis så påverkar det batteritiden. Konstigt vore annars. Men Wi-Fi har man inte på hela tiden utan bara när man för över kort.

Jag frågade inte OM det påverkar batteritiden, det fattar jag att det gör. Jag frågade om du upplever att det påverkar batteritiden mycket.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-12 19:13
Ursprungligen av bjorsi:

Jag frågade inte OM det påverkar batteritiden, det fattar jag att det gör. Jag frågade om du upplever att det påverkar batteritiden mycket.

Tar jag fram ett stoppur så märker jag det. Inte annars ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-08-12 19:37
Ursprungligen av Innis:

Tar jag fram ett stoppur så märker jag det. Inte annars ?

Good enough, tack ?

Bevaka tråden