Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En ringsignal för varje linje

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nyköping
  • 2019-09-24 20:27

Hej!
Har blivit med PRO Max och tänker köra med både jobbnummer (SIM) och privatnumret (eSIM) i den.
Kan jag ställa in en standardringsignal för varje linje? Har inte hittat någon sådan inställning.

Ursprungligen av Hasse A:

Hej!
Har blivit med PRO Max och tänker köra med både jobbnummer (SIM) och privatnumret (eSIM) i den.
Kan jag ställa in en standardringsignal för varje linje? Har inte hittat någon sådan inställning.

Grattis, väntar på min.
Har faktiskt ingen aning om det går som svar på din fråga.

  • Superhjälte
  • 2019-09-25 10:53
Ursprungligen av Hasse A:

Hej!
Har blivit med PRO Max och tänker köra med både jobbnummer (SIM) och privatnumret (eSIM) i den.
Kan jag ställa in en standardringsignal för varje linje? Har inte hittat någon sådan inställning.

Nej, det går inte. En lösning som inte är helt hundra är att sätta en separat ringsignal på kontakter som brukar ringa på en linje.

Ursprungligen av Zop:

Nej, det går inte. En lösning som inte är helt hundra är att sätta en separat ringsignal på kontakter som brukar ringa på en linje.

Javisst, det glömde jag ju... det är så jag gör. Viktiga kontakter med en hiskelig sak som man inte kan ignorera till ett mer lätt pling för dom mer "oviktiga" och "allt" däremellan.

1
Bevaka tråden