Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tips på voice-översätt app

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle behöva tips på en voice översätt som är gratis eller inte kostar mycket. Fick för mig att Android har sådana gratis men hittar ej på Mac store.

Ursprungligen av calinou:

Skulle behöva tips på en voice översätt som är gratis eller inte kostar mycket. Fick för mig att Android har sådana gratis men hittar ej på Mac store.

Google Översätt.

Ursprungligen av Zeugma:

Tack! ?tog för givet att den inte fanns för iOS....

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-01-07 23:18
Ursprungligen av calinou:

Tack! ?tog för givet att den inte fanns för iOS....

Finns en uppsjö med appar från Google.

https://apps.apple.com/se/app/google/id284815...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-01-08 10:05
Ursprungligen av Innis:

Finns en uppsjö med appar från Google.

https://apps.apple.com/se/app/google/id284815...

Du menar så här...

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-01-08 10:10
Ursprungligen av frazze:

Du menar så här...

Samma resultat på min länk

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-01-08 10:12
Ursprungligen av Innis:

Samma resultat på min länk

Hmm... Underligt, för din länk gav bara Google-appen, medans min ger "se alla". Tittar du på länkarna så syns att de är olika. Men jag ska kolla igen om vad som är skillnaden - kanske olika browsers beter sig...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2020-01-08 10:18
Ursprungligen av frazze:

Hmm... Underligt, för din länk gav bara Google-appen, medans min ger "se alla". Tittar du på länkarna så syns att de är olika. Men jag ska kolla igen om vad som är skillnaden - kanske olika browsers beter sig...

Näe, Chrome gör likadant som Safari. Jag bifogar din länk och min länk som bilder så ser du skillnaden.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-01-08 10:18
Ursprungligen av frazze:

Hmm... Underligt, för din länk gav bara Google-appen, medans min ger "se alla". Tittar du på länkarna så syns att de är olika. Men jag ska kolla igen om vad som är skillnaden - kanske olika browsers beter sig...

Min länk får man scrolla ner för att se ”Mer av”

Ursprungligen av Innis:

Min länk får man scrolla ner för att se ”Mer av”

Tack i alla fall för tips men såg inte direkt heller alla dessa appar via din länk.

Funkar utmärkt denna google översätt. Uppfattar allt man säger bättre än Siri faktiskt även om det annat användningsområde.

Ursprungligen av calinou:

Funkar utmärkt denna google översätt. Uppfattar allt man säger bättre än Siri faktiskt även om det annat användningsområde.

Det finns Google Assistant också som gott och väl motsvarar Siri. Dock är appen förstås inte lika väl integrerad som Siri.

1
Bevaka tråden