Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya iPad Pro kan lanseras redan i mars

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En uppdaterad version av iPad Pro sägs redan vara i produktion och tros kunna släppas fri redan i mars.

Läs hela artikeln här

Då väntar jag tills denna kommer för att beställa. Hoppas på bra storlek dvs inte för stor samt bra pris. Priserna verkar rasa ganska fort på iPad.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-02-19 14:39
Ursprungligen av calinou:

Då väntar jag tills denna kommer för att beställa. Hoppas på bra storlek dvs inte för stor samt bra pris. Priserna verkar rasa ganska fort på iPad.

Du ska nog inte förvänta dig varken någon annan formfaktor eller andra storlekar än redan befintliga. Inte heller någon skillnad i pris.

Ursprungligen av zinned:

Du ska nog inte förvänta dig varken någon annan formfaktor eller andra storlekar än redan befintliga. Inte heller någon skillnad i pris.

. Det jag menar är att det är dumt att köpa (som jag tänkte göra) direkt med tanke på att priserna går ner ganska fort. Men nu är jag i desperat behov.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-02-19 17:53

Priserna går inte ner. När det kommer en ny försvinner dom gamla direkt, Apple brukar se till att dom gamla är slut precis till nya finns i butikerna.

Ursprungligen av calinou:

. Det jag menar är att det är dumt att köpa (som jag tänkte göra) direkt med tanke på att priserna går ner ganska fort. Men nu är jag i desperat behov.

iPad Pro har väl bara gått ner 700kr på ett och ett halvt år (utanför Apple.se där det är samma pris)?
Jag är också redo att trycka på knappen när den nya släpps iaf, då kan man ju få tag i iPad Pro 2018 ännu billigare i andra shoppar än apples egna.

1
Bevaka tråden