Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför använda Apple Watch istället för iPhone?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har länge varit en Apple-fan liksom en gadget-kille, men jag har aldrig dragits mycket till Apple Watch. Kan någon förklara för mig varför jag skulle använda en i motsats till att helt enkelt dra ut min iPhone 11 Pro ur bakfickan? Vad älskar du mest om det? Vad gör det betydligt bättre än din iPhone? Det är Black Friday, jag antar att jag bara letar efter en ursäkt för att dra avtryckaren på en.

---
Trolig spam, men det får stå kvar eftersom svar inkom. /Moderator

Senast redigerat 2020-10-02 08:13

Det är inte så lätt att förklara egentligen... för du har helt rätt! Varför inte bara kolla telefonen? Större skärm! Bättre funktioner!

Jag fullkomligt älskar smart klockor! Känner mig helt naken utan.
- Det är så skönt att kunna styra t ex musik.
- Man kanske håller på med något och får ett meddelande, sneglar ner på klockan, läser meddelandet, formulerar en svar i skallen och senare sliter man fram telefonen och svarar.
- Du kan ta samtal på klockan. Funkar mycket bättre än man kanske kan tro.
- Information är tillgänglig. Jag kollar kalendern i princip hela tiden så jag skjutsar rätt son till rätt gympahall på träningar.
- Siri är alltid tillgänglig.

Du har inte uttryckligen skrivit att du är intresserad av sport eller hälsa men med AW är det superenkelt att hålla koll på vilopuls, sömn, träningar och antal steg osv.

Apple visste nog inte riktigt själva från början. Apple Watch var lite mer en modepryl i början. Nu är det mycket hälsa och träning. Så den har hittat sin nisch tycker jag.

Ursprungligen av Rebeka:

...Det är Black Friday, jag antar att jag bara letar efter en ursäkt för att dra avtryckaren på en.

Nej, det är inte Black Friday. En tydlig ledtråd till att det är en bot som har skapat den här tråden.

Nu känner man ju sig lagom korkad.... ?
Radera tråden, tack ?

  • Medlem
  • Borås
  • 2020-10-02 17:22

Rebeka är ju ett klassiskt killnamn

1
Bevaka tråden