Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Paypal företag

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-04-06 13:35

PayPal har begränsat vårt konto på ett sådant sätt att vi inte kan göra något. När vi klickar på den länk inne hos PayPal som skall ta oss till sidan där vi kan skriva in de uppgifter de efterfrågar så kommer vi tillbaka till ursprungssidan och dess länk. Vi har hamnat i någon sorts moment 22.

Jag tror att en del av problemet detta beror på att vårt telefonnr till företaget saknar +46.

Vi har försökt på alla möjliga sätt att få ordning på detta under senaste halvåret men det går inte att få tag i någon hos PayPal att tala med, allt sköts tydligen via robotar.

Vi har nu skaffat andra betalsätt till våra webshoppar och vill bara avsluta vårt konto och gå vidare (vi har en hel del pengar där), men inte ens det går då kontot är begränsat.

Min fråga här är om någon vet något sätt att få kontakt med en människa på PayPal?

Jag tror vi har provat ett tiotal olika mejladresser och det 020-nummer som finns på hemsidan.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-04-06 14:10

En tanke, kan man skriva på ett sådant sätt att svarsrobotarna får problem och därigenom skickar vidare mejlet uppåt?

  • Medlem
  • 2021-04-06 14:20

Har ”alla möjliga sätt” inkluderat Messenger på Facebook? Där brukar jag få tag på företrädare som annars inte svarar.

https://www.facebook.com/messages/t/121404111...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-04-06 23:04
Ursprungligen av Alix:

Har ”alla möjliga sätt” inkluderat Messenger på Facebook? Där brukar jag få tag på företrädare som annars inte svarar.

https://www.facebook.com/messages/t/121404111...

Japp, inget svar annat än det vanliga, med länkar till hjälpsidorna.
Även provat twitter, där kom jag ett steg längre, paypal ville jag skulle ge dem kontots e-post men sedan hände inget.

En intressant sak är att paypal vill ha vissa uppgifter om företaget, där vi får en länk till en blankett som skall laddas ner, skrivas ut, fyllas i för hand och sedan kopieras in på ett brevpapper där företagets brevhuvud finns, scannas in och sedan laddas upp på paypal. Det sista fungerar inte, har inte gjort det någon gång. Och eftersom vi inte får tag i en verklig person så . . .

1
Bevaka tråden