Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

en user kan inte skriva ut???

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snälla ni kunniga människor, hjälp en stackars snubbe med ett problem i MS Word.

Det är väldigt skumt, för när min flickvän loggar in sig, kan hon inte skriva ut sina Word-dokument. Print Center startar och programmet verkar tro att det faktiskt blir en utskrift. Det blir det inte.

Men när jag är inloggad (admin) och skriver ut, så fungerar allt finfint. Dessutom, så kommer dom dokument min flickvän försökte skriva ut, också ut ur printern.

Jag fattar ingenting. Detta problem gäller just Word, och inte AppleWorks eller TextEdit. Jag har kollat lite, och det står "Drivers not installed" när jag försöker lägga till en ny skrivare i tjejens user.

Jag har en epson 740 och i Library (root) ligger drivrutinen för den skrivaren. Kan det vara någon liten äcklig preference-fil som fallit bort??

Går det att fixa utan ominstallation, och om jag måste installera om, då måste jag ju göra det inloggad som mig själv (admin) och det är ju inga problem med mina utskrifter.

Nu har jag försökt beskriva problemet, hoppas att det är någon som vet råd:)

tack på förhand...

jag kör jaguar 10.2.6 och skrivaren var alltså en Epson Stylus Colour 740

1
Bevaka tråden