Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Helt ny på handdatorfronten...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-11-27 21:00

Hörrni... Vad är det som gäller när jag önskar en handdator för att snabbt och enkelt kunna skriva ner noteringar, ladda ner hemsidor på, kanske kunna lira nåt kul spel på....? Jag är helt rudis vad gäller handdatorer, men nu har chefen lovat mig en bara den inte är allt för dyr... Vilka modeller och märken ska jag kolla på? Vore ju förstås kul om den hade bra kompabilitet med mac också...

Skulle jag köpa en nu så hade jag inte tvekat mycket. Palm Tungsten T3 den har
det mesta man kan önska sig.
Ta en titt!

Lycka till. T-son

Kan instämma! Palm Tungsten T3 är ett bra val. Iofs har jag aldrig haft nått annat än min T3 i PDA-väg och jag har inte heller haft den mer än i någon vecka!
MEN! Jag är mycket nöjd med den. Tog lite tid att vänja sig vid den dock. Vissa saker är lite PC-aktiga (onödigt svåra) tycker jag, såsom inställningar av synkning via Bluetooth.
Men nu är den en mycket viktig sak i min planering. Skulle knappt klara mig utan den!
Den kan det mesta man önskar sig. MP3, video, Word, Excell, kalender, adresser, massa spel, etc. Bra skärm. Batteriet håller inte så värst länge om man gör tyngre grejjer men vid "normal" användning får man nog ut 3-4 dagar.

1
Bevaka tråden