Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Öppna TIFF-fil

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är amatörmässig användare med normalbestyckad G3. Dock inga grafikverktyg utöver ColorIt. Har fått en TIFF-fil som jag bör läsa. Vad behöver jag och var hittar jag detta?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-15 11:20
  • Medlem
  • 2004-03-15 13:28

Graphic Converter är fenomenalt bra. Har den lärt sig att läsa PDF:er sedan jag tog hem den så är den värd 6 stjärnor av fem möjliga.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/1870

Ursprungligen av Sturee:

Är amatörmässig användare med normalbestyckad G3. Dock inga grafikverktyg utöver ColorIt. Har fått en TIFF-fil som jag bör läsa. Vad behöver jag och var hittar jag detta?

Prova att infoga bilden i någon ordbehandlingsprogram om du bara behöver att läsa den

F

Ska man ha ett grafikprogram i sin Mac så är det GraphicConverter. Inte konstigt att Apple skickar med det.
5an kom ut idag.

Mera hjälp

Tack för hjälp. Men - när jag skall packa up sit.filen Graphic Converter via StuffIt 7.0.3 händer inget. Svårt det här.

Ursprungligen av Sturee:

Tack för hjälp. Men - när jag skall packa up sit.filen Graphic Converter via StuffIt 7.0.3 händer inget. Svårt det här.

bland när jag dubbelklickat på en sit. fil har det inte fungerat, har du provat med att packa upp den från menyraden? Har funkat ibland för mig

F

Lyckades till sist efter att ha laddat ner en ny StuffIt av samma version. Tack!

1
Bevaka tråden