Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac-träff i Stockholm

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-05 17:16

nu har jag hängt på 99mac länge, utan att träffa alla er grabs...

vad sägs om att dricka lite alkohol? typ nu på lördag (10 juli) någonstans? kan iofs sätta oss i en park och chilla lite.

vad sägs?

Vad sägs om Onsdag istället så hinner vi vara med oxå. Vi börjar tidigt så att vi hinner nyktra till innan vi flyger till NY 10.40 torsdag förmiddag

  • Oregistrerad
  • 2004-07-05 17:55
  • Oregistrerad
  • 2004-07-05 18:59

jag vill dricka alkohol nu i veckan inte om flera veckor.
onsdag tror jag funkar , om jag inte ska åka longboard. ska höra med grabbarna...

quarken du behöver inte följa med om du inte vill. ingen tvingar dej.

Föreslår att de som vill träffas i Stockholm tar ett snack om det i denna tråd. Precis som trådens ursprungstanke är.

  • Medlem
  • 2004-07-05 22:06

Onsdag låter jättebra, förutom att jag kommer loss från jobbet vid 20... och ska vara där igen 05.30 på torsdagen... Så helgen är mer lockande för mig. Annars är jag alltid på när det gäller öl!

Vart går vi då?

Gärna något ställe nära Odenplan om jag får välja

Jag är sugen på dött djur så jag föreslår Texas LongHorn.

www.texaslonghorn.se

  • Oregistrerad
  • 2004-07-06 00:23

Jag är lite halvpå sådär... Texas Longhorn är hygglo.

Texas LongHorn är jag med på. Klockan 19.00?

Då hoppas vi att snuffzan inte är vegetarian, då...

Edit:

Vegetarian options are available, please ask your server

Jag hänger gärna på. Jag är visserligen vegetarian men bryr mig inte om vad andra äter och hoppas att det omvända också gäller.

Är man många kan det vara knepigt att få bord på longhorn så vi borde boka i tid. Jag ska till zinkensdamm lite senare och ta en 'sista natten med gänget' innan flyget på torsdagsmorgonen, så jag kan inte stanna så superlänge.. och inte vackert att vara bakis inför 8h flygresa så det får bli tidigt och lugnt för mig. Men på!

Ursprungligen av Mats Björnström:

Är man många kan det vara knepigt att få bord på longhorn så vi borde boka i tid. Jag ska till zinkensdamm lite senare och ta en 'sista natten med gänget' innan flyget på torsdagsmorgonen, så jag kan inte stanna så superlänge.. och inte vackert att vara bakis inför 8h flygresa så det får bli tidigt och lugnt för mig. Men på!

Då kan vi ju boka bord på Texas Hornstull. De tar bokningar från 10 pers. Vi hamnar väl där omkring. Nära zinken också...

Kör på - perfekt med lite jänkarmat innan man åker till USA

Gick inte att boka.

Men vi verkar ju inte bli så många så vi tränger väl in oss nånstans. Annars har vi ju promenadavstånd till både italienskt, grekiskt, gotländskt och kinesiska restauranger därifrån.

19.00 - Hornsgatan 180, Hornstull

  • Oregistrerad
  • 2004-07-07 11:57

suck. har haft semester en dag, sen ringer de från jobbet och behöver mej. kom hem typ 23:30 igår. måste jobba ikväll oxå... så jag vet inte när om jag kan dyka upp. skitsurt. nån som har ett mobilnummer jag kan ringa på under kvällen?

Jag håller på att packa ihop det sista här - borde hinna till 19.00 om allt faller på plats.

Ola har mitt mobilnummer - vill inte skriva det här.

  • Medlem
  • 2004-07-07 14:56

Kan nån posta om vart ni tar vägen? Om jag har tur kan jag hälla i mig en öl vid 20.30-tiden och sedan hem för att sova...

99mac-träff 7/7 2004
Tack för en trevlig kväll, ni som dök upp på
söder denna härliga sommarkväll!

Ola gillar inte kött men han tar gärna en öl.

Mats åker tillsammans med Martin till staterna
i morgon. Ha så kul, grabbs!

Snuffzan dök upp på den vackraste planka jag sett.

Martin höjer en skål för nya G5-servern!

The man in the hat. 99mac babe no 1. Arvid!

Molarin himself.

Lime har inte riktigt lika mycket skägg som en
viss göteborgare på offtopic.se

Snuffzan igen, efter att kylan tvingat oss in.

Efter maten tog vi alla våra brädor och sparkade
oss hemåt. Eller nåt.

Mats och David plåtade. (Mats lägger alltid beslag
på min Nikon så fort han får chansen )

Senast redigerat 2004-07-08 01:45
  • Oregistrerad
  • 2004-07-08 01:32

wwweeey! jag är med på bild på internet.

tack för ikväll grabs. mats, hoppas din kväll med grabbarna gick bra? ha så kul i staterna björnbröder!

Nu lyfter planet! Good luck, Bjornstroms!

1
Bevaka tråden