Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Provat Wireless Keyboard till Powerbook?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-08-04 09:31

Tänkte köpa till ett Apple Wireless Keyboard till powerbook 12"an jag tänkte köpa... har dock hört att den inte skall fungera riktigt bra... vad tycker ni, skall jag köpa den, eller en med sladd eller ev ett annat fabrikat? Är lite skeptisk till BT men vill ju inte behöva ansluta tangentbordet varje gång... vore smidigare med trådlöst eftersom powerbook redan har inbyggd BT sändare/mottagare.

Jag har ett Apple BT Keyboard till min Powerbook, dock med en usb-dongel eftersom min Titanuim inte har inbyggd BT. Funkar kanon. När man väcker datorn och börjar använda tangentbordet så tar det någon sekund innan kopplingen är klar men sedan är det precis som med sladd. Har aldrig haft problem med det.

Vad har du hört inte ska fungera bra? Jag har ett sånt och det funkar klockrent. Det är ingen fördröjning vid knapptryckningar och det är enkelt att ansluta det.

När jag kommer för långt från datorn så bryts kontakten och när man sen behöver använda tangenbordet trycker på man bara på valfri knapp på det så ansluts det igen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-04 09:55

Jag kör också med ett sånt tangentbord till min PB (med inbyggd BT) och det fungerar helt perfekt.

• Medlem
  • 2004-08-04 10:34

Inga problem.

Inga problem här heller........och dessutom vill jag påpeka hur snyggt det t-bordet är........inte att förglömma!

1
Bevaka tråden