Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ignorans eller bara fullt upp?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, det är en fråga som jag ställer mig nu. Efter att ha skrivit 2 PM här på 99mac till Björnström, utan att få svar. Ignorerar du mig bara Björnström eller har du fullt upp?

Han kommer svara dig, var bara lugn..

Ursprungligen av Kristofer G:

Han kommer svara dig, var bara lugn..

Jag är ytterst tveksam. Skickade ett mail för 1-2 veckor sedan. Han har inte svarat på det, skickade ett nytt innan idag, svarade inte heller på det. Hmm, jag börjar se ett mönster

• Medlem
  • 2004-11-01 22:44

Han får vansinnigt mycket post !!

Det bästa är nog att om det går posta i feedbackforumet eller försöka via AIM eller annan moderator skulle jag tro .

Här är jag!

Jag kollar typ inte epost längre - med sju sajter, 16.000 medlemmar plus att jag har min privatmail och jobbmail så går det inte.

Idag har jag jobbat hela dagen (ifrån 07.45 till nu) med sajterna och jag tror inte många märker någon skillnad. (tips: alla sajerna kör Apache 2 nu, jag tror ni märker att dom går lite snabbare plus att vårt google-flirtande arkiv finns nu på alla sajterna)

Ska svara på ditt PM nu

Ursprungligen av Björnström:

Här är jag!

Jag kollar typ inte epost längre - med sju sajter, 16.000 medlemmar plus att jag har min privatmail och jobbmail så går det inte.

Idag har jag jobbat hela dagen (ifrån 07.45 till nu) med sajterna och jag tror inte många märker någon skillnad. (tips: alla sajerna kör Apache 2 nu, jag tror ni märker att dom går lite snabbare plus att vårt google-flirtande arkiv finns nu på alla sajterna)

Ska svara på ditt PM nu

Jag förstår att det inte är lätt för dig att ha koll på alla mail. Men nu är allt fixat och jag är nöjd

1
Bevaka tråden