Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avinstallera Office X

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet hur man fullständigt avinstallerar Office X? Eller rättare sagt får Office X att glömma bort registreringsnyckeln. Jag behöver nämligen byta produkt-id på en installerad version.

[ 10 November 2002, 12:23: Meddelandet ändrat av: theJoker ]

Du kan inte byta produkt-id, inte ens Micsosoft verkar vet hur man gör. Vill du avinstallera, så finns en avinstallerare på CD-skivan.

/M

[ 10 November 2002, 12:27: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]

Jag har inte lyckats hitta någon sådan... Det enda som finns är en installerare där jag kan välja mellan standardinstallation och anpassad dito.

Kolla i någon av mapparna på skivan. Jag är rätt säker på att det finns där någonstans.

/M

Tack, av någon anledning hade de lagt programmet "Ta bort Office" i mappen "Value Pack"...

  • Medlem
  • 2002-11-10 14:02

Ja, det verkliga värdet av paketet uppenbarar sig först när man avinstallerar produkten. Går att tolka på flera sätt.

* LOL *

håller fullständigt med , har alltid gjort...

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-08-04 10:52

Jag vet att det går att få bort licensnyckeln på något sätt. jag har själv gjort det.

Första gången räckte det med att ta bort "OfficePID". Löjligt enkelt. Tyvärr funkar det inte denna gång. Otroligt irriterande.

Jag ska prova med att köra "Ta bort Office", men det är inte lika kul. Då måste man ju kopiera in 200 MB från CD igen, och köra alla uppgraderingar etc. :-/

  • Oregistrerad
  • 2003-12-07 23:52

Hur tar man bort office? Jag har just installerat det och det verkar som en Remove Office fungerar inte! Vad ska jag göra? Jag kör OS X Panther!

1
Bevaka tråden