Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ser mörkt ut för min del, status "open". Beställde dock 25:e. Men med min vanliga tur lär jag väl få vänta en vecka eller två på min leverans. Fick vänta nästan EN MÅNAD på min PowerBook i höstas.
Sluta grina om vem som fått vad och vem som inte fått.
Det skulle ju inte komma förrän i morgon så det är väl bara att chilla och låta andra hitta buggarna.
Blir nog bara värre efter ni uppgraderat ändå
Min Tiger kommer tidigast på måndag sa TNT killen när jag ringdeoch frågade. Varför kunde inte Apple skicka paketet én dag tidigare:(
Jag som hade hoppats på en Tigerhelg.....
Fick det i morse kl 9:45. Levererades till receptionen på jobbet. Installerade på 25 minuter och det lilla som jag hunnit med att kolla runt på fungerar klockrent. Mail (som någon hade strul med) importerade allting som det skulle. (kors i taket) Ingenting verkar strula än så länge. VST / AU-pluggar vara bara att kopiera in från gamla systemmappen så funkade de med...
Beställde mitt ex. av Tiger tisdags kväll denna vecka och fick det idag 10.30 (fast egentligen var TNT hemma och ringde på 2 ggr redan igår när jag inte var hemma). Verkligen snabbt levererat. Så nu ska man installera nytt OS i helgen som alla er andra.
Intressant nog kom en taxi med paketet ut hit till Värmdö utanför Stockholm vid 1230 tiden. Jag trodde inte jag skulle få det innan helgen, men ack så man bedrog sig.