Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Raderad diskussion?!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Visst är det nån fjant som raderat diskussionen om 10.2.2?

Huruvida det är någon fjant eller inte, det vet jag inte. Men visst är tråden borttagen

Synd att moderatorerna inte nämner det själva, och att de inte skriver varför de tar bort trådar.

/M

Det var väl rätt uppenbart varför den försvann. Uppenbarligen hyser inte Rickad A så stor respekt för moderatorerna. Fast jag kan hålla med om att de gärna kan säga att de gjort det. Frågan är bara var det skulle postas...?

Ichat?

iChat://macwarez

!!!

  • Medlem
  • 2002-10-12 14:29

Det var ju nån som sa, jag har installerat 10.2.2 och bla bla..

Istället för Jag har hört på nätet att 10.2.2. blabla

Det är skillnaden på att få tråden raderad

Macnytt skriver om 10.2.2 idag..

Det finns regler.
99mac regler.

Nu står det inget specifikt om dettat med betor när det gäller Mac OS X. Men vi är samtidigt en MUG och har goda kontakter med Apple.
Detta är inget vi vill riskera med att våra medlemmar använder piratkopierade program/uppdateringer.

Detta är anledning till att vi tar bort denna typ av diskussioner.

Vill ni diskutera piratvaror finns det säkerligen forum som tillåter detta. Vi undanber er att göra det här.

mvh,
Mattias Hedman
Guru/Moderator.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-13 00:15

Tack hedman. Du sa precis allt jag ville säga. Vi snackar inte piratprylar här. Definitivt inte sådant som ingår i apples NDA. Vi kommer radera trådar. Hänsynslöst. Bryt mot reglerna och tråden tas bort. Kommentarer eller frågor om detta kan mailas till gurus för det forumet eller i feedback. INTE här. Låser därför denna tråd.

/glemme - guru MacOS X.

1
Bevaka tråden