Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macspel VAKNA!!!!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-27 20:07

Hej Macspel! Och dom som skulle vilja se den igen!

Vakna upp!! Få Macspel att fungera igen!!!

Strunta i "shopen" under tiden.. starta de delar som fungera.. och försök(iaf lite) fixa "shopen" efter..

Jag börjar bli lite trött på att se den där bilden att den skulle komma om 2 månader eller vad det nu är..

Annars så tittar jag på IMG men dom är inte så snabba.. Macgamer är det.. men jag vill inte gå ditt längre sen de ändrade designen..

Så vakna fixa det!

---

Och om ni skulle vilja ha hjälp med något skrivande eller moderator för ett forum, så skulle jag gärna hjälpa till!!!

---
Men fokusera på att få i gång siten igen! plz! :rolleyes:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-27 23:57

Som sagt sedan tidigare: det är på gång.

Det som skett nu är att vi fått byta programmerare helt. Efter alla strul tidigare i år så tröttnade vissa medarbetare. Semestern har också gjort att det stod helt stilla där.

Snart så...

  • Oregistrerad
  • 2003-08-28 14:52

tack! Så att det är inte helt bort glömt!

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2003-09-16 10:29

Kom igen Erik..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-16 15:38

Haha...

Inte för att kasta skit på någon men felet är just nu inte mitt. Vår programmerare är spårlöstförsvunnen. Förut vad det nollning och andra härligheter, nu vet jag inte vad som hänt.

Återkommer så fort jag vet!

Vad är siten byggd i, PHP + MySQL eller?

/Ola

Citat:

Skrevs ursprungligen av Erik.dv
Förut vad det nollning och andra härligheter, nu vet jag inte vad som hänt.

<NOSTALGITRIPP>
Vill minnas att "Analys I" och ett par tunga fysikkurser slog till efter 'min' nollning. Å så skulle man ragga brudar, ju...
Noll tid över var bara förnamnet...
</NOSTALGITRIPP>

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-16 16:49

"PHP + MySQL eller…"

Jag tror det.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-16 17:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Erik.dv
"PHP + MySQL eller…"

Jag tror det.

Tro får man göra i kyrkan

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2005-05-25 13:59

Om någon fortfarande bryr sig så var kodningen på macspel.se och nordic i övrigt asp.. ser att nordicsoftsales.se fortfarande har min gamla lösning..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-25 19:37

Jajabullar, Nordicsoftsales kör (och fd Macspel.com) kör på samma gammla ehem... mindre bra ASP-lösning Macspel.se skulle köra på en helt ny grund men ja, folk man har kontakt med via nätet har en tendens att ge upp och spårlöst försvinna.

1
Bevaka tråden