Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdateringar för Pro-applikatonerna och Intermediate Codec

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Pro Application Support 3.0 heter uppdateringen och ger förbättringar i användargränssnittet. Uppdateringen finns tillgänglig för både Tiger och Panther och inkluderar programmen DVD Studio Pro, Final Cut Pro, Logic Pro, Logic Express, Motion och Sountrack.

Apple Intermediate Codec har fått versionsnummer 1.0.1 och finns också i programuppdateringen. Förbättringar av prestandan vid export och uppspelning framför allt för Final Cut Express HD iLife '05. Apple rekomenderar de som har verision 1.0 av Intermediate Codec och använder QuickTime 7.0 att uppdatera.

Skrivet av: Christian Å

Läs mer:
http://www.99mac.se/?id=939

Vad gör denna updater

Jag har letat förgäves på internet över vad den här uppdateraren gör för något. Vilka förbättringar??? Någon som vet.

Såg att någon sade det var för att ta bort serienummer som är crackade, i så fall tänker jag inte riska att ladda ner den och något går snett. Det har varit så mycket buggar i Logic 7 så att det inte är värt att väcka en hund som sover. Men är det någon riktigt bra bugg-fix så kan det ju vara värt en uppdatering.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-06-03 15:45

This update improves general user interface reliability for Apple's professional applications and is recommended for all users of DVD Studio Pro, Final Cut Pro, Logic Pro, Logic Express, Motion and Soundtrack

Ett svar jag fick på mitt tips om uppgraderingen hos LAFCPUG:
Yes - and this seems to address the simulator issues in DVDSP -well worth downloading it.

Engelska MacUser:
Apple Intermediate Codec 1.0.1
About this update Delivers improved compatibility and reliability for FInal Cut Express HD and iLife ’05 uses. It is recommended for al users of Apple Intermediate Codec 1.0 who are using QuickTime 7.0.

1
Bevaka tråden